IcedInsanity Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 All hail me! Jeg fyller år. Hipp hipp. Tips til en digg middag jeg kan lage for å feire? Grattis! Tomatsuppe!..... Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Gratulerer med dagen Knewt! Om du skal slå på stortromma: Andebryst med appelsinsaus. Eller Lammecarre med rotgrønnsaker. (Riktignok ikke det helt billigste da ) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Takk for gratulasjoner! Tror ikke det blir pølser eller tomatsuppe. Andebryst er ikke min favoritt, ei heller sau(/lam). Haha! Vurderer rett og slett å gå for en biff. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Eg fikk lyst på biff nå...... Dårlig gjort! Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Knewt: Hehe, Biff er ikke feil det heller. Jeg skal holde meg til tomatsuppe i dag... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Nei, det er ganske digg. Forhåpentligvis får jeg stekt den akkurat som jeg vil også. Det pleier ikke være noe problem i alle fall. Fløtegratinerte poteter og rødvinssaus er selvfølgelig klargjort og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 All hail me! Jeg fyller år. Hipp hipp. Tips til en digg middag jeg kan lage for å feire? Grattis! Tomatsuppe!..... Støtter den fullt ut. Med pølsebiter og pasta ofc. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Nei, det er ganske digg. Forhåpentligvis får jeg stekt den akkurat som jeg vil også. Det pleier ikke være noe problem i alle fall. Fløtegratinerte poteter og rødvinssaus er selvfølgelig klargjort og. Har eksperimentert litt med sous vide den siste tiden. Har vakuumpakker men ikke vannbad så bruker dampovn. Har vært greit suksess. Men vet liksom ikke helt hvilken temperatur eg foretrekker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Det ble sinnssykt digg. 3 min på hver side = lys rosa midt. METT! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Du har trent, er svett, kommer hjem for å dusje, du har en avtale om tre kvarter. Du skrur på dusjen og venter på varmtvannet. Og venter. Og venter... ...og venter... Panic ensues. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngh!!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er helt klart matforgiftning.. Andre gang jeg er oppe og spyr! Laget middagen selv og greier, alt var ferskt og smakte bra. Våknet av en drøm der jeg var alvorlig kvalm og holdt på å spy. Gleden var ganske stor når jeg da åpnet øynene og innså at jeg faktisk måtte spy.. Faens dritt! Ligger på baderomsgulvet og kjeder meg. Varmt et det heldigvis da! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kan være helt normal spysjuke.. Det er bare jeg som er dårlig etter middag! Hmm.. Må være 15 år siden jeg hadde det sist! Jeg er litt trist! Det er bortimot 25 ganger bedre å spy når man har drukket. Det gjør jo vondt for faen, spesielt når man ligger over skålen og lager dinosaur lyder selv om det ikke fins et fnugg av fysisk innhold å få opp. #whinerantjuststarted Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var i samme situasjon rett før jul. Startet med spying, så kom diaré. Jævlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det har roa seg nå. Får klare meg med 2 timer søvn til i kveld, gidder ikke snu døgnet med å sove mer nå! Vet ikke om jeg tørr å spise enda, får kanskje holde meg til vann en stund til Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er det sosialt akseptabelt å kroppstakle folk som stiller seg midt i tralve handlegater eller trange senterganger for å prate? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Elsker det!!! Konge å ha med en barnevogn for så å møte et annet par med barnevogn! DA ruler man gangen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er det sosialt akseptabelt å kroppstakle folk som stiller seg midt i tralve handlegater eller trange senterganger for å prate? Bruke å gi dem en liten skulder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå