Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ganske digg. Forhåpentligvis får jeg stekt den akkurat som jeg vil også. Det pleier ikke være noe problem i alle fall.

Fløtegratinerte poteter og rødvinssaus er selvfølgelig klargjort og.

Har eksperimentert litt med sous vide den siste tiden. Har vakuumpakker men ikke vannbad så bruker dampovn.

 

Har vært greit suksess. Men vet liksom ikke helt hvilken temperatur eg foretrekker.

Lenke til kommentar

Er helt klart matforgiftning.. Andre gang jeg er oppe og spyr! Laget middagen selv og greier, alt var ferskt og smakte bra.

 

Våknet av en drøm der jeg var alvorlig kvalm og holdt på å spy. Gleden var ganske stor når jeg da åpnet øynene og innså at jeg faktisk måtte spy.. Faens dritt! Ligger på baderomsgulvet og kjeder meg. Varmt et det heldigvis da!

Lenke til kommentar

Kan være helt normal spysjuke.. Det er bare jeg som er dårlig etter middag! Hmm.. Må være 15 år siden jeg hadde det sist!

 

Jeg er litt trist! Det er bortimot 25 ganger bedre å spy når man har drukket. Det gjør jo vondt for faen, spesielt når man ligger over skålen og lager dinosaur lyder selv om det ikke fins et fnugg av fysisk innhold å få opp.

 

#whinerantjuststarted

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er det sosialt akseptabelt å kroppstakle folk som stiller seg midt i tralve handlegater eller trange senterganger for å prate?

 

Bruke å gi dem en liten skulder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...