Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Settingen og stemningen er jævlig fet i The Departed, og rollelista er selvfølgelig top notch. Men jeg har inntrykk av at folk ofte ender opp med å foretrekke den de ser først.Jeg så Internal Affairs først, i tillegg til at jeg synes kinesiske triader er noe av det absolutt kuleste og langt mer interessant enn f.eks den irske mobben.

Uten at jeg har sett IA så tipper jeg den har noen av de samme tvistene og det kule plottet. Og når man allerede har sett det en gang så får det ikke samme punch andre gangenq. Asiatisk film er kult da. Masse fet action.
Lenke til kommentar

Det er jo en remake, så de har jo sine likheter. Men de er relativt forskjellige, for regien er helt forskjellig på begge filmene. Infernal Affairs er en langt hardere, tøffere og mindre polert film, og langt fra like "episk" i mangel på et bedre ord. Og stemningen er helt forskjellig. Den "typiske" Hong Kong-stemningen kler plottet helt utrolig bra, og hele filmen er langt mer inn your face. Jeg er fan, og synes også begge oppfølgerne er veldig bra.

 

 

 

"Internal Affairs". Vakkert.

Lenke til kommentar

Åja. Alltid tenkt at de er litt som Mean Machine vs The Longest Yard, hvor filmene blir litt meningsløst like. Ihvertfall slik jeg husker dem, begynner å bli lenge siden. Men da må jeg få sett Internal Affairs når tingene i fra The Departed begynner å gå i glemmeboken igjen.

Lenke til kommentar

Hadde den ene bikkja hos veterinær i dag. Skulle nappe hårene i øra og bare ta en liten sjekk fordi hun har spist litt lite de siste dagene.

 

Regning: 16.000 kr.

 

Nå ligger hun her på gulvet og sikler fordi hun er så jævla neddopet. Uten livmor er hun også! Så nå er det hjemmehelg. Må være lamme bikkja så hun ikke slikker på såret! Kose oss skal vi :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hadde den ene bikkja hos veterinær i dag. Skulle nappe hårene i øra og bare ta en liten sjekk fordi hun har spist litt lite de siste dagene.

 

Regning: 16.000 kr.

 

Nå ligger hun her på gulvet og sikler fordi hun er så jævla neddopet. Uten livmor er hun også! Så nå er det hjemmehelg. Må være lamme bikkja så hun ikke slikker på såret! Kose oss skal vi :)

Anbefaler malangen vetrinærkontor neste gang, hun som har det er flink også er hun mye billigere enn vetrinærene i byen.

God bedring til hunden:)

Lenke til kommentar

Hvorfor ble det 1600000 da?

 

Er du en sånn idiot hundeeier som ikke plukker driten og bare forteller forbipasserende at de ikke trenger være redde for bikkja er snill. Mens bikkja prøver å klatre over personen.....

 

Sånne folk ødelegger for så mange andre. De kunne fått ei kule!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvorfor ble det 1600000 da?

 

Er du en sånn idiot hundeeier som ikke plukker driten og bare forteller forbipasserende at de ikke trenger være redde for bikkja er snill. Mens bikkja prøver å klatre over personen.....

 

Sånne folk ødelegger for så mange andre. De kunne fått ei kule!

Tok en stund før jeg fikk vite at forsikringen dekker det!

 

Klart. Bikkja her i gården hopper på alle, snuser alle i skrittet og biter de i beina. Hun et da vel ikke farlig av den grunn? Plukke opp hundeskit? Bor da får svarte i Tromsø, og her regnes alt som på landet eller i naturen la du vil, og de fleste vet da vel at man ikke trenger å plukke opp hundeskit i naturen!

 

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...