Muggkaare Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ahh, gi meg kaffe. Våkna og var sikker på at det var søndag, og kommer så på at det er mandag og at jeg skal på jobb i dag. Bah. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Særemne. Det er kjedelig. Droppe det? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Droppe det? Drite i vitnemål? Drite i utdanning? Neppe lurt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Bare å drite i det. Man kan leve fett med lønna fra Kiwi!!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Forøvrig storkoste jeg meg virkelig med særemnet mitt. Et av de gøyeste prosjektene jeg har holdt på med gjennom hele skolegangen. Kanskje DET gøyeste. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Skolen er for nørder. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Gah. Trodde høyere utdanning skulle være vanskeligere enn VGS. Sitter i forelesning nå, der foreleser går gjennom ting fra pensum i 10. klasse og tildels VG1 og VG2. Og han går tregere gjennom pensumet enn vi gjorde på VGS.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg tjener penger på puling. Helt greit. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Var i gjennom særemne før jul jeg. Var langt i fra det verste jeg har jobbet med. Viktig å velge et godt tema! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Norskfaget generelt er svært kjedelig. Hva faen skal jeg med diktanalyse, lyrikk, novelleanalyse og alt det andre crappe? Er ikke sånn at alle skal bli journalister o.l. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Norskfaget generelt er svært kjedelig. Hva faen skal jeg med diktanalyse, lyrikk, novelleanalyse og alt det andre crappe? Er ikke sånn at alle skal bli journalister o.l. Disiplin 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvor gammel er du? 18 Droppe det? Drite i vitnemål? Drite i utdanning? Neppe lurt. Snakka med læreren, kan få det på første termin. Jeg ligger på 5 i norsk, og faller vel til ca 3 om jeg dropper særemnet. Det har ingenting å si for 2. termin eller vitnemålet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Norskfaget generelt er svært kjedelig. Hva faen skal jeg med diktanalyse, lyrikk, novelleanalyse og alt det andre crappe? Er ikke sånn at alle skal bli journalister o.l. Lære å reflektere og tolke tekster på en annen måte enn bare "han sier A, meningen er A". Det er mye som må jobbes hardt med når du tar enda høyere utdanning og da kommer det godt med at du har erfaring med å behandle tekster. I tillegg lærer det folk å skrive. Skriving blir vel snart satt som nøkkelkvalifikasjon på CVen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Til dere (styrke)treningsfreaker; hvilken er å anbefale? Denne eller denne? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Til dere (styrke)treningsfreaker; hvilken er å anbefale? Denne eller denne? Jeg pleier å gå for den førstnevnte og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Til dere (styrke)treningsfreaker; hvilken er å anbefale? Denne eller denne? Eg har bare prøvd den fra PF. Og eg har ikke brukt andre siden...men begge er vel like gode, monohydrat and all dat shizz... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Da endte jeg opp med å kjøpe 3kg fra GG. 2kg big buy + 2x 500g De hadde 3kg big buy kampanje på PF. Billigere totalsum. Men fant en rabattkode på 100kr på nettet og beløpet ble da 462kr på GG. Inkludert frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå