Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fyfaen jeg gleder meg til o'learys åpner her i byen:)

Hvorfor? Sjeløst, mainstream og påsatt fake atmosfære er vell ingenting å glede seg over?

 

Like kult som tgif og Starbucks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke i Trondheim. Trondheim -hipstere er et spesielt dyr. :p

 

De finnes på typiske kjeder og har totalt overtatt og ødelagt utestedet familien. Småkjipt

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

I dag ble det fiskegrateng med kveite. Hoho! Det ble LITT godt kan man si. Beste fiskegratengen jeg har spist.

 

 

Ikke bare er kveita veldig god på smak, den er nesten fri for bein au, og det som er av bein er såpass stort at det er umulig og overse de. Med andre ord perfekt for fiskegrateng.

Endret av Sonny Chiba
Lenke til kommentar

I dag

I dag ble det fiskegrateng med kveite. Hoho! Det ble LITT godt kan man si. Beste fiskegratengen jeg har spist.

 

 

Ikke bare er kveita veldig god på smak, den er nesten fri for bein au, og det som er av bein er såpass stort at det er umulig og overse de. Med andre ord perfekt for fiskegrateng.

Her ble det ørret i rødvinsmarinade sammen med ris og stekte grønnsaker!

Det ble også godt kan man si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det lenge siden jeg har sett sportsrevyen på søndager men det som ble vist i dag var fantastisk kjedelig. Med alt det spennende som skjer i sportsverden, ikke minst i dag, skulle man tro det gikk å lage bedre underholdning. Følte jeg satt og så på nasjonalgalleriet, hva er greia med all teksten? Utrolig kjedelig sportsproduksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...