Muggkaare Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg sitter i bar overkropp. Kom og ta på meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg sitter her i morgenkåpen min, drikker noen nydelige kopper med god kaffe og nyter livet. Skal snart høre på Bal-Sagoth og hylle Byron og hans eksepsjonelt store baller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Fyfaen jeg gleder meg til o'learys åpner her i byen:)Hvorfor? Sjeløst, mainstream og påsatt fake atmosfære er vell ingenting å glede seg over? Like kult som tgif og Starbucks. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 LOL. Gidd å vær så jævlig hipster a, danny. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (haha, han har jo helt rett da ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 LOL. Gidd å vær så jævlig hipster a, danny.Er nok motsatte, hipstere drar på o'learys og kjede-dritt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hæ? Nå tror jeg du har misforstått hva en hipster er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Ikke i Trondheim. Trondheim -hipstere er et spesielt dyr. De finnes på typiske kjeder og har totalt overtatt og ødelagt utestedet familien. Småkjipt Endret 11. januar 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) I dag ble det fiskegrateng med kveite. Hoho! Det ble LITT godt kan man si. Beste fiskegratengen jeg har spist. Ikke bare er kveita veldig god på smak, den er nesten fri for bein au, og det som er av bein er såpass stort at det er umulig og overse de. Med andre ord perfekt for fiskegrateng. Endret 11. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 I dag I dag ble det fiskegrateng med kveite. Hoho! Det ble LITT godt kan man si. Beste fiskegratengen jeg har spist. Ikke bare er kveita veldig god på smak, den er nesten fri for bein au, og det som er av bein er såpass stort at det er umulig og overse de. Med andre ord perfekt for fiskegrateng. Her ble det ørret i rødvinsmarinade sammen med ris og stekte grønnsaker! Det ble også godt kan man si 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hører på musikk. Aggressive musikk. Tror kanskje jeg må ta noen runder på trommesetter mitt! Har en stor dose frustrasjon som må ut Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg hører også på aggressiv musikk. Snart blir det geitesæd. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå er det lenge siden jeg har sett sportsrevyen på søndager men det som ble vist i dag var fantastisk kjedelig. Med alt det spennende som skjer i sportsverden, ikke minst i dag, skulle man tro det gikk å lage bedre underholdning. Følte jeg satt og så på nasjonalgalleriet, hva er greia med all teksten? Utrolig kjedelig sportsproduksjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 There's blood on the claw of Satan!!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 There's blood on the claw of Satan!!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Forresten, har du hørt spliten med Mr Velcro Fastener? Utrolig kul sak, da spesielt Mr Velcro Fasteners RB-cover. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Dama til Heisenberg i Tungtvann-serien er så drøyt pen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Forresten, har du hørt spliten med Mr Velcro Fastener? Utrolig kul sak, da spesielt Mr Velcro Fasteners RB-cover. Fy faen så mongofett! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Presskanne-kaffe er himmelsk. Kjører man på med litt Rippikoulu på siden blir det enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå