Espp Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Tenkte mest på dama, ikke musikken når jeg skrev man hun skulle til Sepktrum. The Fappening Live. Syns ikke hun er noe fin jeg heller. Hvor gammel er hun? 12-13? Ser alt for ung ut! E: Skal jeg på konsert skal det være mulig med moshing eller headbanging. Endret 9. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hun er 21. Ikke fin nok til at jeg ville betalt for å se henne synge sanger jeg aldri har hørt før. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Tenkte mest på dama, ikke musikken når jeg skrev man hun skulle til Sepktrum. The Fappening Live. Syns ikke hun er noe fin jeg heller. Hvor gammel er hun? 12-13? Ser alt for ung ut! E: Skal jeg på konsert skal det være mulig med moshing eller headbanging. Mosh og head med Ariana Grande? God kombo. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Derav: Skal jeg MÅ det være mulighet for mosh og headbanging (altså stort sett metal).. E: Har to vanvittige opplevelser med Lamb of God og Kvelertak. Ble syke tilstander, og det er da jeg koser meg som mest! Endret 9. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jessica Alba > Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg prøver å lære meg å spise makrell i tomat. Smaken er helt ok, men har de ikke fjernet skinnet? Jævlig ekkelt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Hæ? Hvorfor skal de fjerne skinnet? Merker jo ikke noe til skinnet, annet enn at man ser det. Med andre ord ingen problemer. Urelatert til makrell i tomat, men grilla makrell skal spises med skinn sånn til info. Fjerner man skinnet fjerner man det beste ved makrellen. Grrr! Endret 10. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Du kan jo kjøpe disse ferdig moste. Da ser man jo ikke hva man spiser? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Makrell i tomat er gull. Kjøpte en hel haug på Rimi i går, 3 for 2. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Makrell i tomat er helt greit, problemet er jo at det lukter jo faen grevling av trynet ditt etter du er ferdigspist. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Fordi du spiser som en gris det. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Tror det stort sett bare er lukten av bæsj som fremkaller den samme brekningsrefleksen som makrell i tomat. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Vet du hva som forebygger slike brekninger? Å spise det i små porsjoner av gangen. Ta gjerne litt av begge deler samtidig Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Da har jeg sluttet med snus, 3 dager og 12 timer uten nå! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Er jeg den eneste som verken har røyket eller snust noen gang? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Er jeg den eneste som verken har røyket eller snust noen gang? Choir boy. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Da har jeg sluttet med snus, 3 dager og 12 timer uten nå!Du får laste ned slutta appen. Viser hvor lenge du har gått uten og hvor mye penger du har spart. Har endel kamerater som har slutta med den. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Er jeg den eneste som verken har røyket eller snust noen gang? Choir boy. Hadde jeg vært det så hadde du vært døv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Makrell i tomat er helt greit, problemet er jo at det lukter jo faen grevling av trynet ditt etter du er ferdigspist. True. Dama har lagt igjen en halv boks makrell i tomat i kjøleskapet. Hun burde vært skutt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Er jeg den eneste som verken har røyket eller snust noen gang? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå