Tunky Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jepp. Tror det blir mest praktisk info uansett. Greit å få det med seg, pluss at jeg ikke går glipp av så mye fagstoff. Regner ikke med jeg kommer til å få med meg så mye etter å ha døgnet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Fiksa døgnrytmen i forigårs natt, så fucka jeg den opp i går natt. Nå sitter jeg her og nyter de siste dagene av juleferien sammen med Super Mario Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Har du besøk av Balotelli? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Finnes bare en super Mario, og det er ikke den italieneren med brasiliansk voksfrisyre på hodet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Har faktisk aldri spilt Super Mario på ordentlig. Har spilt noen få ganger når jeg har vært på besøk, men jeg har aldri eid et SM-spill. Hadde en PS1, spilte mye Spyro og litt Tomb Raider. Hadde også et racingspill, men jeg husker ikke hva det het. Man kjørte på vanlig veier. Kjøringen startet da det var lyst og så ble det mørkere og mørkere. Tror det var noen politibiler i bildet også. Lurer på om man ikke kjørte etter en bil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Aldri spilt Super Mario? Gått glipp av noen av tidenes desidert kulest spill da, med andre ord. 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Første konsollen eg eide var en C64. Med kassettspiller til, og "brente" spill på hver kassett. Så første spillet som eg noengang spilte var vel Saboteur..dæven det er lenge siden. Og når eg tenker meg om så har egaldri bare hatt en av hver konsoll, har alltid blitt 2 eller 3 av samme type, enten pga defekter eller, kremt..hjemmelagde "defekter" Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg og mine to brødre fikk en Super Nintendo med Super Mario All-Stars til jul en gang på 90-tallet, og litt seinere bestemte vår mor seg for å handle mer spill. Var vel en pakke med 11 spill, blant de Bomberman, F-Zero, Tiny Toon Adventures: Buster Busts Loose!, Winter Olympics: Lillehammer 94 og mer. Det var helt forferdelig fett. Beste julegaven noensinne, og ingen gave kommer noen gang til å overgå denne. Den forandret oss. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) All stars hadde eg også, fantastisk spill. NBA Jam, StarFox og ikke minst Top Gear var helt i egen klasse også. Herregud så mange timer det har gått med på de spilla Med den beste sangen i hele spillet også http://youtu.be/WlyjRUUFY68?t=10s Er virkelig noe spesielt med disse gamle spilla, er ingen spill som er nye nå til dags som har gitt meg samme feeling som de gamle gode... Endret 9. januar 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Super Mario er så bra at man laster ned emulatorer enda for å spille det spillet om man har dødtid. Det at unger som vokser opp i dag (og davesaves) ikke får samme morro gjør vondt. Damn you selfie generation. Btw: Ariana Grande spiller i spektrum 22. Mai. Endret 9. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Skal ikke klage på årstallet eg ble født nei, fikk med meg hele den gyldne 90's generation som kid... både når det gjelder spill og musikk. Si meg en som ikke enda får frysninger av denne lyden http://www.myinstants.com/search/?name=PS1 Endret 9. januar 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Skal ikke klage på årstallet eg ble født nei, fikk med meg hele den gyldne 90's generation som kid... både når det gjelder spill og musikk. Hehe, hits for Kids var standard kjøp på bensinstasjon når det var road trip. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Ariana Grande er sånn ca. like interessant som å bli bæsjet på av småbarn. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Da har du sær smak på damer Endret 9. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Vent litt. Har man sær smak på damer om man ikke liker musikken til Ariana Grande? Oooooook. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Tenkte mest på dama, ikke musikken når jeg skrev man hun skulle til Sepktrum. The Fappening Live. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Betale 500 kr for å se på henne, når man har internett? Nei takk. Synes ikke hun er så jævlig spektakulær heller. Jævlig kjedelig fjes som ser ufattelig kunstig ut. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Ananas på pizza er krise. Akkurat som: Løk, sopp, sjømat og nachos. Biff, peperoni, bacon og kanskje noe attåt. Slik spiser en herre. Godt nyttår forresten Endret 9. januar 2015 av toppmeis 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Fankern i ankern, alt dette pizza-pratet... Kanskje jeg skal gjøre comeback som hjemmelaget-pizza-konge? Med hjemmelaget deig, hjemmelaget pizzasaus og så steke den på full guffe på pizzastein. Ikke mye som smaker bedre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Sopp (sjampinjong) er jo nærmest obligatorisk på pizza! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå