Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk aldri spilt Super Mario på ordentlig. Har spilt noen få ganger når jeg har vært på besøk, men jeg har aldri eid et SM-spill.

Hadde en PS1, spilte mye Spyro og litt Tomb Raider. Hadde også et racingspill, men jeg husker ikke hva det het. Man kjørte på vanlig veier. Kjøringen startet da det var lyst og så ble det mørkere og mørkere. Tror det var noen politibiler i bildet også. Lurer på om man ikke kjørte etter en bil.

Lenke til kommentar

Første konsollen eg eide var en C64. Med kassettspiller til, og "brente" spill på hver kassett. Så første spillet som eg noengang spilte var vel Saboteur..dæven det er lenge siden. Og når eg tenker meg om så har egaldri bare hatt en av hver konsoll, har alltid blitt 2 eller 3 av samme type, enten pga defekter eller, kremt..hjemmelagde "defekter"

Lenke til kommentar

Jeg og mine to brødre fikk en Super Nintendo med Super Mario All-Stars til jul en gang på 90-tallet, og litt seinere bestemte vår mor seg for å handle mer spill. Var vel en pakke med 11 spill, blant de Bomberman, F-Zero, Tiny Toon Adventures: Buster Busts Loose!, Winter Olympics: Lillehammer 94 og mer. Det var helt forferdelig fett. Beste julegaven noensinne, og ingen gave kommer noen gang til å overgå denne. Den forandret oss.

Lenke til kommentar

All stars hadde eg også, fantastisk spill. NBA Jam, StarFox og ikke minst Top Gear var helt i egen klasse også. Herregud så mange timer det har gått med på de spilla :p

 

Med den beste sangen i hele spillet også :D

 

http://youtu.be/WlyjRUUFY68?t=10s

 

Er virkelig noe spesielt med disse gamle spilla, er ingen spill som er nye nå til dags som har gitt meg samme feeling som de gamle gode...

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Super Mario er så bra at man laster ned emulatorer enda for å spille det spillet om man har dødtid. Det at unger som vokser opp i dag (og davesaves) ikke får samme morro gjør vondt. Damn you selfie generation.

 

Btw: Ariana Grande spiller i spektrum 22. Mai.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...