Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Lysere blir det vel, ja. Men varmen henger vel mer sammen med skylaget? Skyene holder på varmen, og kulda kommer vel mest når det er skyfritt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er en vakker kvinne. Tits or gtfo, then. Pics or it didn't happen. Og alt det der. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er forelsket i en vakker kvinne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Noctua og Necro sitter i et tre... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Så prøver de anal. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Og begge liker dét. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er rolig som faen jeg, blir alltid slapp og rolig av meg etter en skikkelig god runde. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Driver du med om dagen, Banan? Husker du i sin tid jobbet på sfo. Like ihugga supporter som før? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Studerer programmering. Like ihugga som før, dessverre. Hva med deg? Gitt opp gangsterlivet du og? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Fyfaen jeg gleder meg til o'learys åpner her i byen:) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 I Tromsø? Venter selv. Husker ikke når åpningen var. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 I Tromsø? Venter selv. Husker ikke når åpningen var.Ja stemmer det, de har ikke satt en dato enda.Men håper de åpner i løpet av de neste ukene.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Beste kombo av potetgull og dip? Paprika potetgull med holiday dip. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Tja, foretrekker selv klassisk salt potetgull fra Maarud med tortilla dip. Men skal sies at jeg liker komoben din også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Salt potetgull og løk- og paprikadipen fra Maarud! <3 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Klokka nærmer seg fire og eksamensbøkene ligger på bordet klare for å bli lest, men neida. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Klokka nærmer seg fire og eksamensbøkene ligger på bordet klare for å bli lest, men neida. Hva studerer du, og hvorfor skal du lese midt på natten? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Klokka nærmer seg fire og eksamensbøkene ligger på bordet klare for å bli lest, men neida. Hva studerer du, og hvorfor skal du lese midt på natten? Fryktelig godt spørsmål! Beste kombo av potetgull og dip? Paprika potetgull med holiday dip. Uenig, Maarud salt og pepper og tzatziki dip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå