IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Bra eg ikke er kristen da Endret 8. januar 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) ... Det ble helt feil.. Hmm, må tenke på hvordan jeg kan formulere det riktig! E2: tror jeg rota meg oppi et temmelig dårlig hjørne nå! I bunn og grunn: Øl er det herligste jeg kan drikke! Synd man blir så jævla feit av å drikke det for ofte. Endret 8. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Drikker det aldri, tenk så tynn eg er da. Skal sies at eg ikke drikker heller. Ikke drikker og ikke drikker kaffe, PLUSS eg vil ha ananas på pizza'en. #Lostsoul Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Skal du ha ananas på pizzaen kan du like gjerne slenge på epler, klementiner, kiwier og salat. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Skal du ha ananas på pizzaen kan du like gjerne slenge på epler, klementiner, kiwier og salat. Løk Salat, dvs ruccola og slikt er jo digg på pizza. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Pizza skal være så usunt som mulig ! Ananas er unødvendig Fordelen med å bygge mye muskler er at man kan spise mer usunn mat uten å legge på seg nevneverdig. Dette er målet 'nuff said. Endret 8. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Haha, de bildene fikk meg til å tenke på: http://instagram.com/youdidnoteatthatNå skal jeg spise italiensk pizza med hvit saus, indrefilet av reinsdyr, rødløk og granateple Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Pizza skal være så usunt som mulig ! Ananas er unødvendig Uenig. Pizza skal være så godt som mulig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Så du mener at usunt != godt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Nei, han mener at pizza skal være så god som mulig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Skal du ha ananas på pizzaen kan du like gjerne slenge på epler, klementiner, kiwier og salat. Kødder du? Ananas med pepperoni på pizza er jo helt himmelsk!!! 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Berserk-gutta var gærne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Berserk-gutta var gærne. Åh, det starta i dag det ja. Elsker Berserk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Ser ut som det blir døgning på meg for å få orden på døgnrytmen. Blir en hard forelesning i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Siden det snakkes om pizza så kan jeg slenge med at jeg nettopp greide å svi en Grandiosa Pepperoni. Håper jeg ikke får for mye hat. Utrolig skuffet over meg selv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hehe, har vel skjedd de fleste det! Sist gang var jeg så jævlig sulten og det var det eneste jeg hadde før jeg skulle dra på ferie.. Den var helt svart før jeg kjente brentlukten og fikk tatt den ut! Gidder ikke jobbe med døgnrytmen enda. Jeg og bikkjene er enda våken, og vi trenger ikke å snu den før om 2-3 dager. Ferien er snart over Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg har forelesning kl 8. Får nok ikke så mye ut av den Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jaja, men det er bedre å dra enn å sovne av hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå