Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant det. Er litt i mellom hva jeg skal kjøpe med meg. Har kjøpt en pose Ali nå. Har holdt på Evergood det siste halvåret.

Hvilken trakter bruker du? Vurderer å kjøpe en selv. Har selg bare kjøpt kaffe på 7-Eleven/Narvesen noen ganger når jeg følt meg veldig trøtt, men tenker nok at det er billigere med en trakter og en pose kaffe (langsiktig).

Er ganske nybegynner på trakting, så jeg vil helst ha noe billig som gir meg mye for pengene.

Lenke til kommentar

 

Sant det. Er litt i mellom hva jeg skal kjøpe med meg. Har kjøpt en pose Ali nå. Har holdt på Evergood det siste halvåret.

Hvilken trakter bruker du? Vurderer å kjøpe en selv. Har selg bare kjøpt kaffe på 7-Eleven/Narvesen noen ganger når jeg følt meg veldig trøtt, men tenker nok at det er billigere med en trakter og en pose kaffe (langsiktig).

Er ganske nybegynner på trakting, så jeg vil helst ha noe billig som gir meg mye for pengene.

 

 

Trakteren min er en gammel Moccamaster jeg har fått av bestemor og bestefar. Tenkte jeg skulle investere i en ny Moccamaster når jeg er ferdig med å studere. Kaffen blir helt grei, men hadde vært kjekt med trakter man kan styre fra mobilen så kaffen er ferdig traktet når jeg står opp.

 

Jeg trakter gjerne kaffe hjemme og tar med ut. Litt mer økonomisk enn å bruke 15 kroner om dagen på kaffe ute.

Lenke til kommentar

 

Sant det. Er litt i mellom hva jeg skal kjøpe med meg. Har kjøpt en pose Ali nå. Har holdt på Evergood det siste halvåret.

Hvilken trakter bruker du? Vurderer å kjøpe en selv. Har selg bare kjøpt kaffe på 7-Eleven/Narvesen noen ganger når jeg følt meg veldig trøtt, men tenker nok at det er billigere med en trakter og en pose kaffe (langsiktig).

Er ganske nybegynner på trakting, så jeg vil helst ha noe billig som gir meg mye for pengene.

 

 

Hvis du drikker kaffi sjeldent anbefaler jeg heller en presskanne! :) Tar mindre plass å oppbevare, og kaffien blir bedre (imo).

Lenke til kommentar

Drikker ikke så veldig sjeldent. Har tenkt å drikke 2-3 kopper daglig. 1 om morgenen, så 1-2 på ettermiddagen/kvelden.

Vil helst ha en med tidsstyring sånn at jeg kan våkne opp til varm kaffe. Smaken blir jo litt dårligere av å la vannet stå i maskinen gjennom hele natten, men akkurat om morgenen prioriterer jeg å holde meg våken.

Tar vanligvis ikke så veldig lang tid å trakte, men jeg har som vane å stå opp slik at jeg knapt har tid til å pusse tenna og kle på meg. Noen ganger rekker jeg til og med å lage meg litt mat :p

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Øl er vel det jeg lærte meg å drikke først. Etterfulgt av kaffe, rødvin, hvitvin, og til slutt whisky. Men har kanskje noe med mengden eksponering... En putter gjerne i seg ganske store mengder alkohol/øl uten at man helt synes det er så altfor digg, så en venner seg ganske fort til det. (Klarer riktignok ikke å drikke grønn tuborg lenger. 2x6 av de på glassflasker for 150,- er ikke bare gode minner... :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...