IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Haha, den fortjener mer enn den ene plussen eg kan gi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Endelig en tråd på forumet med en poll som besvarer de viktige spørsmålene her i livet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ananas med 25% av stemmene. Skam dere, alle sammen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 I'll take you on! Mod or no mod! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ananas til folket! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvem stemte på: Ja Sonny Chiba, knipsolini, Corey, IcedInsanity, Espp, Admiral Necrolamedor, Emils., banansplitt™ Name and shame! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Basert på de som har svart ja på pollen så synes eg det burde vanke Mod powers to all! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvem stemte på: Ja Sonny Chiba, knipsolini, Corey, IcedInsanity, Espp, Admiral Necrolamedor, Emils., banansplitt Name and shame! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvem stemte på: Ja Sonny Chiba, knipsolini, Corey, IcedInsanity, Espp, Admiral Necrolamedor, Emils., banansplitt Name and shame! ... on the pizza! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tipper Dysfunctional er sånn som peller av paprikaen på Grandiosa og sitter i selskaper og sier "æssebæss" etterhvert som rettene blir servert Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Når det er sagt; favoritt-fyll på pizza folkens? 1: Soltørkede tomater, pesto, serrano, mozzarella parmesan, ruccola 2: Skinke og champignon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Alltid vært en sucker for "italiensk" pizza. Mozarella, tomater, pesto, oliven og litt ruccola og jeg er klar. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Svensk pizza er bedre enn norsk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ost? Anyone? Ost er standard på pizza, akkurat som bunn og pizzasaus. Derfor gidder jeg ikke ta det med Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Tipper Dysfunctional er sånn som peller av paprikaen på Grandiosa og sitter i selskaper og sier "æssebæss" etterhvert som rettene blir servert Skulle jeg i det hele talt spist Grandiosa hadde jeg pelt av absolutt alt. Grandiosa... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Veldig irriterende at det ser ut som det er kommet nytt piss i denne tråden hver gang noen svarer i pollen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg fikk B i mikroøkonomi! Eksamen gikk til helvete, jeg er i sjokk og vantro. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Tipper Dysfunctional er sånn som peller av paprikaen på Grandiosa og sitter i selskaper og sier "æssebæss" etterhvert som rettene blir servert Skulle jeg i det hele talt spist Grandiosa hadde jeg pelt av absolutt alt. Grandiosa... *snip* Er du muslim? Personlig er jeg ikke noen stor fan av dypfryste pizzaer. Har smakt Dr. Oetker noen ganger synes den er grei, men ikke spesielt sprø eller luftig. Har også spist på Peppes et par ganger. Veldig luftig, men smaken var veldig mild. Ikke verdt prisen imo. Hjemmebakt og sånn du får kjøpt på gatekjøkken er min favoritt. Paprika, champignon (og ost seff ) er alltid obligatorisk. Ellers liker jeg kylling på pizzaen. Hvor lenge lar "dere" deigen heve? Lengst hos meg er rundt 12-15 timer (starter kvelden før), men sist var det bare noen få timer. Noen som har kjøpt hos Domino's? Lever det opp til det ryktet det har i utlandet? Endret 8. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå