Espp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 En pizza er rund. Det er en fotball også. Fotballspillere har føtter. Føtter brukes på landjorda. Ingenting i havet har føtter. Ergo hører ikke sjømat hjemme på en pizza. Jeg spiser for det meste en rektangulær pizza. Trodde krabber hadde mange ben?.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Lager for det meste rektangulær pizza eg også, rund er somregel bare når det er kjøpepizza. Og sjø"mat" skal ikke på en pizza. Fysj... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ah, skal ordne pizza til kampen i kveld! Kjøpt inn biff,pepperoni,skinke osv Sjømat hører ikke til på en pizza... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Stiller meg mer uforståelig til de som har frukt på pizzaen. Ananas. Endret 7. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ananas er helt topp på både pizza og burger. Mmmmmh. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ananas på pizza er digg. Har pizza i ovnen nå faktisk. Soppen jeg hadde var ikke brukendes, så da ble det mozarella, soltørkede tomater, rødløk og fetaost. Blir knall. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Stiller meg mer uforståelig til de som har frukt på pizzaen. Ananas. Ananas?!?!?!? Det er djevelens verk på pizza! Verre en sjømat! Siste jobbdag i morgen før jeg drar i forsen. Må opp klokka 5:45 for å levere honning hele dagen, hurra! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ananas er digg. Pleier å lage en megatynn bunn som hever minimum en time. Blander krydder i tomatpuré'n, smører utover og har på ananas, ferske sopper og gjerne en pepperonny pølse i tynne tynne skiver, så ost såklart. Stekes på maks styrke i 4-5 minutter. Ersådiggatte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 To feil der: 1) "toppingen" (i anførselstegn fordi du ikke topper med den) skal oppå osten. 2) ananas hører ikke hjemme på pizza. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ananus hører ikke hjemme på noe som helst, det gjør heller ikke ansjos. Å bruke begge to sammen gjør deg bokstavelig talt verre enn Hitler. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja ser at det blei feil med ost rekkefølgen. Men ANANAS!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 En stemme til for ananas på pizza kommer fra Knipsolini. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Nettopp spist pizza her hjemme også. Meksikansk saus blandet i kjøttdeig og bacon, mais og sopp. Nachos og ost på toppen. Hjemmelaget hvitløksdressing og en boka med salsa til. Servert med litt øl og film! Digg! E: Ananas er virkelig godt til pepperoni, men jeg bruker det som regel ikke på pizza når jeg lager det selv. Endret 7. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 To feil der: 1) "toppingen" (i anførselstegn fordi du ikke topper med den) skal oppå osten. 2) ananas hører ikke hjemme på pizza. Ananus hører ikke hjemme på noe som helst, det gjør heller ikke ansjos. Å bruke begge to sammen gjør deg bokstavelig talt verre enn Hitler. My crew! <3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Under beltestedet å kalle ananas for ananus da. La oss holde litt verdighet i debatten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 De som ikke liker ananas på pizza har ingen verdighet, hva er det du roter med nå da? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Under beltestedet å kalle ananas for ananus da. La oss holde litt verdighet i debatten. Verdigheten ble kastet på sjøen når noen her hadde reker på pizzaen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fett med poll, jeg var på vei til å spørre etter det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Eg står i front for ananas på pizza gjengen. Casuals? Hahah, vi er Anasials! EDIT: Fytte det hørtes helt feil ut... Endret 7. januar 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå