knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Takk for tips! Man (jeg?) fyller opp lefsene med digg (som allerede er stekt) og legger de i panna, med revet ost over. Jeg kom på korianderfrø. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Mhmm. Høres helt likt ut bare på panne istedetfor ovn. Fikk lyst på...... ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Pappa lager noen fantastisk gode quesadillas med karrimarinerte reker. Det der høres bare absurd digg ut.... Ferske reker som må til eller kan man kjøpe f.eks fiskemannen sine store? TROR pappa har pleid å bruke sånne ekle lake-reker fra boks til akkurat dette. Såvidt jeg vet tror jeg bare han pleier å legge en tacolefse med ost på, og så rekene oppå og inn i ovnen til det ser ferdig ut. (uten en ny tortilla-lefse oppå, altså). EDIT: Tror det er så enkelt han gjør det, men smaker helt sinnssykt digg. Endret 5. januar 2015 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Det finnes ekle og dårlige, men det finnes også helt greie sånne reker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Haha, ja Jeg har vel bare spist for mye av de dårlige.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Reker? Ewww! I dag ble det breiflabb her i huset. Lekkert! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Reker er så godt at alle kroppsdeler spasmer i velbehag bare jeg fantaserer om de små, ekle krypene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Det går ikke an å ta folk som ikke liker reker seriøst. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg hørte at gamlingene våre ikke spiste reker, at det tidligere ble brukt som agn. Galskap! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Selv har jeg blitt mobbet i hele min ungdomstid for at jeg liker reker. Er tydeligvis ikke normalt for folk på min alder å like reker Jeg derimot, elsker det, og har gjort helt siden jeg smakte det da jeg var 12-13. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Syns reker er godt i varmretter (quesadilla, pizza osv), men er ikke noen stor fan av loff med reker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 OOOOH! LOFF MED REKER! Det fikk eg lyst på nå. Men det ble visst quesedillas istedet!!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Selv har jeg blitt mobbet i hele min ungdomstid for at jeg liker reker. Er tydeligvis ikke normalt for folk på min alder å like reker Jeg derimot, elsker det, og har gjort helt siden jeg smakte det da jeg var 12-13. Hæ? Hvor gammel er du? Der jeg er fra det i hvertfall normalt å være glad i reker, uansett alder. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Reker er da godt det. Ihvertfall reker i lake. Rekesalat er ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Reker i lake er noe drit i forhold til ferske reker! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Har faktisk aldri spist ferske reker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Sjekka "Min økonomi" i nettbanken til DNB. Viser seg at jeg tok ut 600 kroner mer enn jeg satt inn på Unibet i fjor. Ikke veldig imponerende... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Ikke noen krise det, i hvertfall om du har det gøy når du tipper. Jeg tror jeg har gått sånn ca i null totalt, etter å ha vunnet et par større summer (10.000 og 7.000) uten å ha spilt for de store summene. Jeg ble litt for enkelt avhengig av pengespill da jeg var barn/ungdom, så har ikke spilt noe særlig de siste årene. Tror heldigvis jeg har vokst fra meg spillegalskapen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Syns reker er godt i varmretter (quesadilla, pizza osv), men er ikke noen stor fan av loff med reker Reker på PIZZA?!?!?!?! Har det klikka for deg? Selv liker jeg det ikke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Reker er da godt det. Ihvertfall reker i lake. Rekesalat er ikke så verst det heller. Da er der nesten sånn at du ikke burde spise ferske reker. Takler ikke lakereker, de fins ikke gode i det hele tatt. Ferske reker er en delikatesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå