Stimann Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Minner om Valencia vs Real Madrid på max nå Ser på kampen. Makan til sjanse Valencia fikk på slutten der! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Heiheihei! Hva er den ene regelen i denne tråden? Kom meg opp igjen til Trondheim i dag, om enn 1,5 time forsinka. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Heiheihei! Hva er den ene regelen i denne tråden? Kom meg opp igjen til Trondheim i dag, om enn 1,5 time forsinka. Fort gjort å skli ut Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Ser fotball og momser potetgull. Har ikke helt klart å kvitte meg med "julemodus".. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Heiheihei, nok fotballprat nå! Jeg ser Sherlock igjen, første episode i den andre sesongen. Det er en så fantastisk episode! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Digger hele serien. Vi begynte akkurat å se den på nytt igjen her hjemme. En av de beste tolkningene av SH noen gang! Love it. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Heiheihei, nok fotballprat nå! Jeg ser Sherlock igjen, første episode i den andre sesongen. Det er en så fantastisk episode! Sherlock er en knallserie! Håper Sesong 4 kommer snart! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 I følge IMDB kommer episode 0 (vet ikke hva det er) i desember, og 1-3 i 2016. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 I følge IMDB kommer episode 0 (vet ikke hva det er) i desember, og 1-3 i 2016. Sesong 0 er en slags mid-spesial som bygger opp til sesongen som kommer. Gleder meg! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Sherlock er en serie jeg alltid har hatt lyst til å begynne å se, men er litt demotiverende at hver episode er en liten film, men men. En dag skal jeg i vertfall se det! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Her døgner jeg for å fikse døgnrytmen min, også får jeg ikke sove mer enn et par timer? Hva faen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Her døgner jeg for å fikse døgnrytmen min, også får jeg ikke sove mer enn et par timer? Hva faen Gitt opp døgnrytme for mange år siden. Nå bare legger jeg meg når jeg blir trøtt. I dag la jeg meg 9 på morran etter å ha skrudd møbler hele natta. It's a hard life.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Kom meg opp igjen til Trondheim i dag, om enn 1,5 time forsinka. Jeg skulle ta flyet 20:20 til Trondheim fra Oslo, vi kom oss ikke avgårde før kl 23:15... I tillegg måtte vi sirkle rundt før landing siden de måtte brøyte snø på Værnes. Landet vel ca 00:20. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Kjipt. Jeg tok et tidlig fly, så forsinkelsene hadde ikke rukket å bygge seg opp så veldig mye. Vi måtte også sirkle en stund, tror det ble nærmere en halvtime (jeg sov, så jeg vet ikke helt) Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Sherlock er en serie jeg alltid har hatt lyst til å begynne å se, men er litt demotiverende at hver episode er en liten film, men men. En dag skal jeg i vertfall se det! Hvordan er det demotiverende? Det er serien absolutt sterkeste side IMO, og historiene de jobber med fortjener såpass lange episoder. Helt klart helt der oppe med Fargo og Game of Thrones hva nyere (2010-) serier angår, dog er relativt stort hakk bak Tue Detective selvfølgelig. Jeg så første sesong av Orphan Black i helga. Jævlig bra, og Tatiana Maslany er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Sherlock er en serie jeg alltid har hatt lyst til å begynne å se, men er litt demotiverende at hver episode er en liten film, men men. En dag skal jeg i vertfall se det! Eneste minuset med serien, men det gir også et lite særpreg. Jeg anbefaler deg i alle fall å begynne så fort som mulig! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Noen forslag til hva jeg kan putte i min quesadillas (hvis det er lov å si)? Foreløpig har jeg tenkt på smør, ost, kyllingfilet, chili og vårløk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Pappa lager noen fantastisk gode quesadillas med karrimarinerte reker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Kan tenke meg quesedillas vil være like bra slik som eg lager burritos. La oppkjært kyllingfilet ligge i tacoblanding vann og olje over natten. Så stekes de og legges i lefsene (eller whatever) sammen med en type aioli. (rømme hvitløk majo sitron og salt og pepper) så i ovnen. Det er hvertfall smoooooth i burritos. De quesedillas greiene, presses de sammen når de steikes? På panne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Pappa lager noen fantastisk gode quesadillas med karrimarinerte reker. Det der høres bare absurd digg ut.... Ferske reker som må til eller kan man kjøpe f.eks fiskemannen sine store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå