knipsolini Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 12 timer med søvn var jammen meg deilig. Ikke ofte jeg legger meg 9! Jeg kan anbefale pizzastein, som du nevnte Knewt. I hvertfall om du er glad i å lage hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kniver, kasseroller, stekepanne, skjærefjøl, kniver, verktøy. Jernia har mye fint å velge i Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kjøp deg ei jævlig god stekepanne. En god stekepanne, samt litt trening, vil ta biffen din fra god til helvetes god på rimelig kort tid. Fikk smake kveite for første gang for noen dager siden, og det var jaggu meg godt. Lett blant det aller beste jeg har smakt av sjømat. Hngh! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Pøh, vi fikk kveite heme at a mor når vi var små. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Gjorde vi det? Det kan jeg ikke huske, og det er det helt sikkert en grunn til. Må ha vært dårlig tilberedt eller noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Nå er du slem synes jeg.Jeg kjøper bilen hennes forresten. Huhei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Neida, det er jeg ikke. Vi har fryseren "full" av både kveite og breiflabb. Himmelsk! Hæ? Volvoen? Forden er vel solgt for lenge siden? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Er dere i familie? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jo, slem. Muttern lager kun perfekt mat. Bortsett fra biff da, som blir overstekt som faen.Ja, den gamle solgte hun jo, men den hun kjøpte etterpå. Hun skal ha ny bil igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Er dere i familie? Tror det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jo, slem. Muttern lager kun perfekt mat. Bortsett fra biff da, som blir overstekt som faen. Ja, den gamle solgte hun jo, men den hun kjøpte etterpå. Hun skal ha ny bil igjen. Hun oversteker og overkoker/trekker fisk au. Eeew. Ny bil igjen? Kan faen i helvete er det for noe tull? Håper du får masse problemer med bilen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Er dere i familie? Tror det. Er vi? Nei, nå tuller du fælt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Måtte du bli impotent. Etter at du gir meg en niese eller nevø, selvsagt. Kom igjen for faen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fikk lyst på fisk nå.. Stekt kveite eller steinbit er noe av det bedre fra havet ja!.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fisk er knall som faen. Forstår meg ikke på de som ikke spiser noe av fisk, uansett. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Blir fish n chips nå til middag:) Cripsy paprika elns Det er sinnsykt godt! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Lager du selv eller kjøper du butikk(skvipet)? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fisk er knall som faen. Forstår meg ikke på de som ikke spiser noe av fisk, uansett. Enig der. Elsker det og prøver å spise det minst 2-3 ganger i uken, men jeg er ganske kresen på at fisken skal være fersk. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Lager du selv eller kjøper du butikk(skvipet)? Kjøper i butikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå