Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jupp! Nesten da. Sikten var ca. 10 meter. Utrolig mye "røyk" fra all fyrverkeriet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ah, eg som har lurt på om det var noe galt med bildet ditt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Såg det på mobilen så var helt sikker på at det var noe greier mobilen ikke klarte vise. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Var i Oslo i går, så ikke en dritt av fyrverkeri. Maks 10m sikt. Utrolig nedtur! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kan ikke huske at sikten ble så dårlig ifjor. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Var greit i fjor. Da var jeg i Frognerparken, fint og klart vær. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Tror nok ikke det var været som var det store problemet. Rundt klokka 01 så var det helt perfekt sikte. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Herrejesus så fyllesjuk jeg er, veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Du er ikke den eneste Fyfaen Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Husker ikke så mye fra fyrverkeriet i natt. Jeg husker alt fra festen, bortsett fra disse minuttene Men jeg og noen kompiser hadde kjøpt inn 5-6 batterier, så vi lyste opp kvelden litt håper jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Husker ikke så mye fra fyrverkeriet i natt. Jeg husker alt fra festen, bortsett fra disse minuttene Men jeg og noen kompiser hadde kjøpt inn 5-6 batterier, så vi lyste opp kvelden litt håper jeg Godt vi har sånne som deg som kan kaste bort penger på sånt, så kan vi andre nyte det samme fyrverkeriet helt gratis 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt vi har sånne som deg som kan kaste bort penger på sånt, så kan vi andre nyte det samme fyrverkeriet helt gratis Word Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Husker ikke så mye fra fyrverkeriet i natt. Jeg husker alt fra festen, bortsett fra disse minuttene Men jeg og noen kompiser hadde kjøpt inn 5-6 batterier, så vi lyste opp kvelden litt håper jeg Godt vi har sånne som deg som kan kaste bort penger på sånt, så kan vi andre nyte det samme fyrverkeriet helt gratis Tro meg, hadde ikke tenkt å kjøpe i det hele tatt. Men siden vi ble enige om å spleise på fyrverkeri, så kjøpte jeg inn et batteri. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Tips til kjøkkenutstyr å kjøpe? Fikk 1000 kroners gavekort på Jernia til jul.. Tenker på en ny gryte eller en pizzastein til ovnen.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg fikk toaster til jul i fjor, og den har jeg brukt mye.Redder kjedelig lunsj hver gang EDIT: Mener 2013 Endret 1. januar 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Kapselmaskin. Min mest betrodde medarbeider under eksamenstiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har både toaster og kapselmaskin. Takk for forslag. Av andre ting verdt å nevne som jeg har: god stekepanne, mikro, kjøkkenmaskin, vaffeljern. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Et sett med gode kniver er uvurderlig i et kjøkken. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Synes maten er det viktigste Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fikk to ting fra jernia jul: (1) En skikkelig skjæreblokk i tre og (2) en Vulkanus knivsliper i metall. Men har du ikke (som han over skriver) en skikkelig kokkekniv, så hadde jeg investert alle pengene i det. Har selv hatt en Global G2 siden 2010, beste investeringen jeg har gjort på kjøkkenet noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå