Stimann Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Lite aktivitet her nå, hva skjer? Ikke mange timene til 2015 kommer, så ønsker alle et godt nytt år! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Vil tro det er mange som spiser/forbereder middag og skal ut. Jeg derimot skal lage middag til en person. Her blir det mørbad med baconsurret asparges, hasselbackpoteter og hjemmelaget soppsaus. Også skal jeg inn til byen (Bergen) og drikke meg sånn passe full. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Gidder ikke fest, så mekker no mat, en kamerat kommer på besøk, så blir det litt øl og FIFA. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg og dama skal snart på kino. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Lite tid til å være på PC i disse juletider. Snart begynner hverdagen igjen.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Vil tro det er mange som spiser/forbereder middag og skal ut. Jeg derimot skal lage middag til en person. Her blir det mørbad med baconsurret asparges, hasselbackpoteter og hjemmelaget soppsaus. Også skal jeg inn til byen (Bergen) og drikke meg sånn passe full. Satan, nå ble jeg sulten. Selv blir det en god og tradisjonell hjemmefest i heimen. Nå skal jeg fyre opp en pizza, før folket kommer Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Blir å dra på fest med venner ikveld. Men skal opp på jobb halv seks i morra, og kjøre bil til jobb. Så blir nok en rolig kveld Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Blir å dra på fest med venner ikveld. Men skal opp på jobb halv seks i morra, og kjøre bil til jobb. Så blir nok en rolig kveld Du får være ansvarlig for rakettene da Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Ja, der sa du noe lurt! Edit: skriveleif Endret 31. desember 2014 av Myra- 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Grått nytt hår! Hehehehehehe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 ABBA og øl. Livet er bra det. Føffaen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Beste ABBA-låt: As Good As New Endret 31. desember 2014 av niko. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kalkun for andre gang på en uke. Alt for mett igjen. Heldigvis er julen over nå. Skal bli godt med en mer normal spisevane! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Nå er whiskyen i glasset,dressen på og metallica på anlegget Snart klar for å gå inn til byen! Ønsker dere alle et godt nytt år! Ha det gøy i kveld folkens Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kinoturen var en suksess. 15-20 folk i salen og null tull. Beste kinoturen på mange, mange år, ene og alene fordi folkene som var der var der for å se filmen, og ikke prate, tukle med mobiltelefonene sine eller være mongo. Utrolig digg! Nå er det øl og kos før det blir en tur i stallen for å se til hestene eller et eller annet om halvannen time. Tar det helt med ro og nyter det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Skal ikke nærme meg noe fest eller byen i dag. Sitter heller hjemme og nyter er par øl i godt selskap. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Sitter hjemme selv. Kan se på raketter neste år, året etter det, året etter det igjen osv. på samme måte som jeg har gjort årene før (Ender sikkert med å skrive samme posten neste år ) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Da jeg gikk ut på balkongen: Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Herrejesus så fyllesjuk jeg er, veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Da jeg gikk ut på balkongen: Så, såg du bare grått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå