Espp Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Akkurat gjort meg ferdig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ble selv ferdig i går, altså en dag tidligere enn det jeg pleier. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Er det for sent å begynne med julehandelen? Jeg begynner straks. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Julestemning å sitte på et kjøpesenter på juleaften å se familiefedre fly rundt i butikker og plukker med seg mengder med gaver. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Er det for sent å begynne med julehandelen? Neida, hvordan var stresset? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Første gangen jeg er ferdig med julehandelen før julaften. Nå nyter jeg en film med juletreet tent! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Grevinnen og hovmesteren er alltid genialt! Ingen lillejulaften uten dem! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg tar med søsteren på juleshopping, funker like bra hver gang. Ble ferdig med alle julegavene etter 3 timer på senteret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Er det for sent å begynne med julehandelen? Neida, hvordan var stresset? Selve handelen gikk greit. Hadde en halvveis idé om hva jeg skulle kjøpe til de fleste, men merker det ganske godt på bankkortet. Da er det ekstra godt å ha besteforeldrene på besøk, tjener inn mye av det tapte. Måtte de leve lenge! Sliter veldig med å finne ut hva jeg skal kjøpe til dama da. Hva i all verden kjøper man til sånne vrange personer som påstår at de har "alt"? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Jeg kjøpte gitar til min bedre halvdel. Edit: Bare for å slenge ut et random tips til gave til en random dame som er sammen med en random dude på et random forum... God jul Endret 23. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Sliter veldig med å finne ut hva jeg skal kjøpe til dama da. Hva i all verden kjøper man til sånne vrange personer som påstår at de har "alt"? Ta en Zlatan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Er det for sent å begynne med julehandelen? Neida, hvordan var stresset? Selve handelen gikk greit. Hadde en halvveis idé om hva jeg skulle kjøpe til de fleste, men merker det ganske godt på bankkortet. Da er det ekstra godt å ha besteforeldrene på besøk, tjener inn mye av det tapte. Måtte de leve lenge! Sliter veldig med å finne ut hva jeg skal kjøpe til dama da. Hva i all verden kjøper man til sånne vrange personer som påstår at de har "alt"? Endte med et halskjede her. Jeg synes alle smykker er like stygge uansett så jeg spurte bare i butikken og vips så var jeg ferdig. Det jæveligste med julegaver er egentlig å sitte å late som man blir superglad over hver jævela gave man får. "Oi, det er akkurat sånn jeg har ønsket meg! (not)" Endret 23. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul, elsklinger! Bare jeg som er på jobb i dag? Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul ja! Kom fra jobb nå, og skal på jobb igjen i kveld/natt, så ikke den eneste nei! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) God jul Endret 24. desember 2014 av Muffinss Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul gutter og jenter. Ha en fin julaften uansett hvordan dere tilbringer dagen! Frykt ikke, Boxing day er ikke langt unna nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Så.... Hva fikk dere bortskjemte brats til jul da? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Det mest spennende jeg fikk var vel Sir Alex sin selvbiografi. Kan bli interessant å lese den Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Penger. Ene$te jeg øn$ket meg. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk en s4, farcry 4 og penger Nå sitter jeg å nyter et glass whiskey mens jeg spiller farcry:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå