Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Latterlig regel. Ikke nok med det, men dommerne prøver å bryte inn før det blir for alvorlig også.

Hvorfor det egentlig? Jeg er ikke noen hockey-fan i det hele tatt, men hva har hockey med slåssing å gjøre? Har aldri forstått det. I fotball så hadde man blitt utestengt i et år.

 

 

Tja, det finnes mange varianter av slåssing i hockey.

Feks. så har du "kramkalas", det skjer som regel når noen dulter borti keeperen når spillet er blåst av. Det skjer sikkert 5-10 ganger iløpet av en kamp. Dette er ganske harmløst og er mere "pappan min er sterkere enn pappan din"-mentalitet... For utenforstående kan det se brutalt ut.

Men når hanskene faller av, da er det seriøst, for da kjenner man faktisk slagene. Reglene varierer med alt ifra first offender til førstemann til å droppe hanskene får karantene.

 

Ellers er slåssinga ganske fair. Det er som regel 1 vs 1 med mindre noen har gjort noe særdeles stygt, og da vet vedkommende det selv at han har gjort noe idiotisk!

 

Jeg elsker hockey, særskilt norsk, og synes det er deilig å se den fysiske kampen utpå der, uten at noen skal rulle femten runder når di blir "skada".

 

Hvor ofte har du feks sett DETTE i en fotballkamp?

 

https://www.youtube.com/watch?v=fk3qIjz5EDM

Lenke til kommentar

Kronwall, Corey? Ikke takla en fyr på flere år, en riktig pusekatt. Skal du poste folk som kunne takle er det bare å fyre opp med litt Scott Stevens, sjukeste jævlen som har drevet med sport. Er btw heldigvis få enforcere igjen i NHL dog, kjedelig med folk som ikke kan stå på skøyter men bare slåss. Liker typer som Downie og Rinaldo, "mellomvektere" som skaper fult fyr i teltet på lektarne når de spiller boarderline dirty.

 

Eneste virkelig tungvekteren som er igjen og som spiller regelmessig er vel John Scott. Tar typer som Neil og Orr over han hver dag i uka, fyren er en vits hvis eneste formål er å skade folk. Over 2m høy og 125kg tung.

 

Typisk fight fra NHL i dag (Jamie Benn er ligaens feteste fyr, lett) Sånn for å sette det i perspektiv er det som om Hazard og Sanchez skulle slåss i fotball, to av de beste på sine respektive lag. Begge er kapteiner også, herlig.

 

 

Beste goal i år Corey? Ryan eller Tarasenko

 

 

 

Sistnevnte med hatty i natt, sjuk spiller.

 

 

Nok hockey :p

Endret av toppmeis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kronwall, Corey? Ikke takla en fyr på flere år, en riktig pusekatt. Skal du poste folk som kunne takle er det bare å fyre opp med litt Scott Stevens, sjukeste jævlen som har drevet med sport. Er btw heldigvis få enforcere igjen i NHL dog, kjedelig med folk som ikke kan stå på skøyter men bare slåss. Liker typer som Downie og Rinaldo, "mellomvektere" som skaper fult fyr i teltet på lektarne når de spiller boarderline dirty.

 

Eneste virkelig tungvekteren som er igjen og som spiller regelmessig er vel John Scott. Tar typer som Neil og Orr over han hver dag i uka, fyren er en vits hvis eneste formål er å skade folk. Over 2m høy og 125kg tung.

 

Beste goal i år Corey? Ryan eller Tarasenko

 

 

Nok hockey :p

 

Må vel ærlig innrømme at min kjennskap til NHL er meget begrenset. Dog betyr det ikke at jeg ikke er interessert! Jeg får med meg kanskje 5 kamper i året (dette pga søvnproblemer.. Kan ikke rangle pga det), og det er som regel playoffs. Forelsker meg mer og mer i sporten og satt limt til skjermen under OL.

 

Når det er sagt da så er jeg på hver eneste Oilers-kamp (tipper jeg får hat nå :p ).

 

Apropos målene, Tarasenko LETT etter min mening :D

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...