Delvis Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Hvordan vil du at dette skal fungere? Hva med alle som IKKE møter opp? Skal man bare kaste bort tiden til helsevesenet? Eller må man svare på innkallelsen? Hva er konsekvensen om man ikke møter opp? Hva med de som jobber i utlandet eller som er på ferie som ikke får svart innen den gitte fristen? Hva om det er surr i posten pga adresseendring? Fordi da kan man jo like gjerne bare ha systemet som det er, tilbudet er der allerede, du MÅ ikke ha en lapp i posten for å bruke det Hva skal til for at du skal skjønne dette? Nei, tror ikke dette er «så enkelt» som du skal ha det til Hvorfor er det ikke et problem hos tannlegene da, som har den ordingen? Konsekvensen for ikke møte opp uten grunn, er alltid at man blir belastet for timen. Og når man får innkallelse, er det alltid i så god tid, at man får god anledning endre tidspunkt eller avbestille. Det gjøres vanligvis enkelt med et par klikk på nettet i dag. Når man er hos fastlege første gang, snakker man og blir eninge om videre løp/intervall for innkallelse osv, akkurat som hos tannlegen. Hovedsaken er at legen har plikt til å følge deg opp med innkallelser, på samme måte som tannlegen. Ser ikke problemet, som jeg tror du går inn for å oppkonstruere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Man er kjempedårlig, har ikke matlyst og har heller ikke spist hele dagen. Man orker ikke bruke så mye krefter på å lage mat og heller ikke så lang tid. Hva ender man opp med å spise? Kjør debatt! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Sovnet ikke før sånn kl. 3, og så har drittnaboen jævlig bråkete nach fra kl. 5... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Bare å stå opp klokka 7 og meisle noe vilkårlig. En av de bedre tingene med å ha barn. Man lar de leke og herje som besatt og bråke det de vil fra morningen starter etter en sånn natt. Gjerne i hagen til naboen! 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Tror de holdt på 9 eller 10. Ble jævla varmt her også, måtte lukke vinduene for å få sovne igjen. Deilig med helg etter en uke med lite søvn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Dødt her i det siste daa? Kort PC-spørsmål: Skal kjøpe PC til jobb og studier. Hvilken ville dere gått for av Thinkpad X1 Carbon og Huawei Notebook X pro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Dødt her i det siste daa Kort PC-spørsmål: Skal kjøpe PC til jobb og studier. Hvilken ville dere gått for av Thinkpad X1 Carbon og Huawei Notebook X pro? Har avtale med Thinkpad på jobb, X1 Carbon har vi hatt mye problemer med, men jeg tror de siste generasjonene har blitt litt bedre (antar iallefall det siden vi forsatt får velge dem). Huawei'en har jeg ikke kjennskap til. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Huawei Matebook X Pro har vel fått strålende kritikk fra en samlet presset, som en virkelig utfordrer til Macbook Pro. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Stuptrøtt hele dagen, men ved midnatt kvikner jeg til og er lys våken. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Stuptrøtt hele dagen, men ved midnatt kvikner jeg til og er lys våken. Jeg sliter med det samme. Tror det er pga livsstilen jeg har fått nå som jeg jobber turnus. Å jobbe dagtid har blitt helt krise, kontra natt. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Bare å stå opp klokka 7 og meisle noe vilkårlig. En av de bedre tingene med å ha barn. Man lar de leke og herje som besatt og bråke det de vil fra morningen starter etter en sånn natt. Gjerne i hagen til naboen! Jesus Christ. Da snakker vi å eskalere situasjonen. Å sette ungene på noen er det samme som å droppe en atombombe på et land... Da er det virkelig krig og da bør du faen meg være beredt på kjempe krigen til den bitre slutt! Endret 21. august 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Genialt! Man må vise de med en gang at det er konsekvensen neste gang også! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Da var alle papirene signert, har kjøpt meg leilighet. Endelig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Da var alle papirene signert, har kjøpt meg leilighet. Endelig. Gratulerer, velkommen til de voksnes rekker. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Gratulere så mye med egen bopel???? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Alltid sweet det. Fikk brått beskjed om perlebryllup til foreldra igår, hva pokker kjøper man til slikt? Perler til far tror jeg ikke blir så populært Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Slår et slag for opplevelsesgave, som et restaurantbesøk, teater e.l. Eller forbruksvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå