Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Min egen feil å tro at det var så lett, får ta den regninga på 400 spenn som en lærepenge  :wee:

Edit:
Hjelpes, holdt ikke med mail og/eller telefon, må faktisk møte opp i resepsjonen på treningsstudioet...

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Takk, fant ikke noe selv når jeg sjekka kjapt.

Sendte et spørsmål om det virkelig var nødvendig tidligere, ettersom e-postadressen jeg sendte fra er knyttet til medlemskapet.

Skal be dem drite og dra om ikke neste mail er "ditt medlemskap er kansellert". 

Lenke til kommentar

Som selvstendig næringsdrivende er det noe dritt med alle disse helligdagene, det blir så vanskelig å få gjort ting. Mai er også en av de mest busy månedene i min bransje, så kombinert med at folk ikke svarer på mail eller telefon blir det ekstra jobb. Ender nok opp med rundt 25 arbeidsdager denne måneden, som jo er en god del mer enn de som har "vanlig" jobb. Bittert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Merkelig det der med selvstendig næringsdrivende som kan styre på selv på røde dager.
Var hos hundefrisør på Kristi himmelfartsdag sist uke, og var litt overrasket over at hun i hele tatt hadde åpent den dagen. 

Lenke til kommentar

Merkelig det der med selvstendig næringsdrivende som kan styre på selv på røde dager.

Var hos hundefrisør på Kristi himmelfartsdag sist uke, og var litt overrasket over at hun i hele tatt hadde åpent den dagen. 

Ja, det er jo selvforskyldt. Om jeg ønsket kunne jeg bare tatt fri, det er opp til meg. Heldigvis er jeg veldig fornøyd med jobben og koser meg, samtidig ønsker jeg å tjene mest mulig penger og da gjelder det å smi mens jernet er varmt. Dessverre er det også jævlig varmt ute...

Men har jo flust av andre goder ikke andre har :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Takk, fant ikke noe selv når jeg sjekka kjapt.

Sendte et spørsmål om det virkelig var nødvendig tidligere, ettersom e-postadressen jeg sendte fra er knyttet til medlemskapet.

Skal be dem drite og dra om ikke neste mail er "ditt medlemskap er kansellert". 

Sagaen fortsetter.

Henvist til Norsk Lov, poengterte med at det ikke er mitt problem at de selv har et sikkerhetsproblem, og at jeg anså medlemskapet som avsluttet og at om jeg fikk flere regninger så opprettet jeg sak på dem.

Litt nysgjerrig på hvilken forskjell det gjør at jeg stiller opp der fysisk, skal de ta et bilde av meg og kryssjekke med overvåkningen?   :hmm:

Hei Henrik. Desverre har vi hatt store problemer med at medlemmer avslutter medlemskapet sitt, men fortsetter å benytte seg av treningssenteret når det ikke er bemannet. 

Derfor har kundeservice sluttet å avslutte medlemskap, og medlemmer må selv komme ned og avslutte.Beklager dette

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Haha! Hva faen? Jeg også lurer litt på hva det har og si om en tropper opp der selv eller ikke.

Som du sier, skal de liksom ta bilder av deg og kjøre algoritmer på overvåkingskamerane som identifiserer deg om du dukker opp der uten å ha betalt? Wow.. Det hørtes feil ut på så mange måter at jeg tviler på at Datatilsynet hadde godkjent noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...