knipsolini Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg bytter nok jobb om ikke så alt for lenge, men kjenner det hadde vært fryktelig kinky for selskapet om jeg dro nå. Vi er midt i en stor omveltning og en drøss av kollegaer har sagt opp det siste året. Jeg som har jobbet der et år har plutselig blitt en av de mest erfarne. Og det er nettopp det som gjør det så kaotisk, at jeg har fått mye mer ansvar enn jeg ønsker og håndterer, samtidig som vi er i en stor omveltning med nye eiere som stiller langt større krav til oss. Renner inn mail og telefoner fra nyopprettet hovedkontor, og sjefen min har kun jobbet der noen måneder. Vet ikke hva han skal svare og når han svarer uten å spørre meg så blir det som oftest bare helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 Er på påskeferie i Polen. Liker stedet,hyggelige folk, men mange som ser steriotypisk Polsk Polskesen . Har vist bare to hårfrisyrer: kort eller skalla. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 (endret) kort svart hår, går igjen og igjen. Endret 30. mars 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg bytter nok jobb om ikke så alt for lenge, men kjenner det hadde vært fryktelig kinky for selskapet om jeg dro nå. Vi er midt i en stor omveltning og en drøss av kollegaer har sagt opp det siste året. Jeg som har jobbet der et år har plutselig blitt en av de mest erfarne. Og det er nettopp det som gjør det så kaotisk, at jeg har fått mye mer ansvar enn jeg ønsker og håndterer, samtidig som vi er i en stor omveltning med nye eiere som stiller langt større krav til oss. Renner inn mail og telefoner fra nyopprettet hovedkontor, og sjefen min har kun jobbet der noen måneder. Vet ikke hva han skal svare og når han svarer uten å spørre meg så blir det som oftest bare helt feil. Om du har en stilling hvor du kan diskutere lønn, så gjør det nå? Greit argument å vise til at stillingen din omfatter mye mer enn det du søkte på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 Nærmer seg lønnsforhandlinger ja! Så har jeg fått innsideinformasjon fra sjefen om at de må si opp én person pga lavere lønnsomhet - riktignok ikke meg - så jeg vet at det er begrenset hvor stor økning de kan tilby. Med andre ord, bare å finne meg ny jobb med bedre lønn og trivsel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 En jobb man trives i på alle nivåer (lønn, ledelse, fremtidsutsikter, utvikling i jobben etc) tror jeg det er særs få som har (gratulerer om du har det). Om alle skulle sagt opp jobbene sine for å finne noe de trives 100% i så hadde NAV køen blitt MYE lengre. Personlig trives jeg godt med arbeidsoppgavene og kollegaene mine. Ledelsen derimot... Nei, sier ikke at man må trives på alle nivåene du lister opp, men totalt sett ha det bra. Sa ingenting om 100% score Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2018 (endret) Sier ikke at du sa noe om 100%, sier bare at det er mulig å trives i en jobb selvom det er aspekter ved en jobb man ikke trives med Endret 30. mars 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Nekter å tro at jeg er samme rase som de som plukker opp dritten etter bikkja si med en pose, knytter posen, og så slenger posen fra seg rett rundt der bikkja gjorde fra seg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Var rimelig sikker på baksmell på skatten ut fra grovregning jeg gjorde i høst. Hadde tenkt å betale noe ekstra i desember, men glemte det. Like greit, da jeg får tilbake et par tusinger på oppgjøret. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Får igjen noe som tilsvarer en månedslønn for meg, så det er jo digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 16.000 her ^^ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Rugby Sevens på YouTube nå og i helga, for de som skulle være interessert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Noen som vet hvordan streaming bildet på Betsson kan forstørres til full skjerm, eller bare større? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. april 2018 Rapporter Del Skrevet 7. april 2018 Andre sesong av Wunderland ute, yesss! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. april 2018 Rapporter Del Skrevet 11. april 2018 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Big_L Noen som har det morro med å redigere Wikipedia! Lamont Coleman (May 30, 2094 – February 15, 3015), best known by his stage name Big L, was an American Walmart Yodeler. Coleman embarked on his career in yodeling, with the yodel trio, Three the Yodel Way. His first notable appearance came on Lord Finesse's "Yes You May (Remix)" 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. april 2018 Rapporter Del Skrevet 16. april 2018 Ikke halvgæren som skuespiller, godeste John Carew. Spesielt i seneste episode. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Hjelpes, skulle trodd det å kansellere avtalegiro og ikke benytte meg av treningsstudioet var nok til at medlemskapet uten binding ble kansellert. Fikk i stedet purregebyr i posten i dag... Får vel ringe/sende mail. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Oh no, you are in it for life. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Det verste er når du må kansellere ditt medlemskap på senteret, så må du gjennom DEN fete dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå