Latias Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Gjort unna julehandelen i dag! Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned Ikke for å skryte, men jeg leste slapt i 2-3 dager og fikk tre feil Kjøpte teoriboka, men den ligger fortsatt uberørt i skuffen med kvitteringen oppi (fire år senere). Skaffet meg dagspass på teoritentamen.no kvelden før jeg skulle ta den og endte med én feil på selve prøven. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned Kjøpte teoriboka, men den ligger fortsatt uberørt i skuffen med kvitteringen oppi (fire år senere). Skaffet meg dagspass på teoritentamen.no kvelden før jeg skulle ta den og endte med én feil på selve prøven. Bra for dere da. Herregud, føler jeg blir hengt ut her fordi jeg brukte ekstra tid Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager på øvinga til teorien, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid! Edit: Kom helt feil fram dette Endret 15. desember 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid! Det var en sykt lang oppkjøring! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid! Nå var jeg så heldig at jeg fikk hele prosessen med førerkortet som 18-årsgave. Kjørte også opp på dagen, så var storfornøyd med det! Men fikk beskjed om at hvis jeg strøk på noen prøver, så måtte jeg betale neste prøve jeg måtte ta selv, osv. Så bedre å være 100% sikker og bruke litt lenger tid, enn og bruke kort tid og kanskje bare være 80% sikker. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid! Det var en sykt lang oppkjøring! Bursdag i slutten av september. Er vel ikke dumt å gjøre unna teorien lenge før. Uansett da, så var jeg så sent ute at jeg ikke fikk oppkjøring på bursdagen min. Men, jeg besto på første forsøk på både teori og oppkjøring ja, om det var noen tvil! Edit: Haha, forsto nå hva du mente.... Endret 15. desember 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid! Det var en sykt lang oppkjøring! Jeg startet med de første kjøretimene i januar samme året jeg fikk førerkort, altså 8 måneder før jeg jeg kjørte opp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg leste ingenting, fikk 7 feil. Betalte ca 17k for lappen. I april i år. Fornøyd Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det virker som det er mange som burde lest bilteorien grundigere. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Lov å kommentere frisyren til Kone her inne, eller blir det for mye on- topic? Grusomt stygt er vell de rette ordene om den frisyren. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Husker jeg så Wigan-Arsenal et par år siden. Wigan-fansen kalte han snowey... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Lov å kommentere frisyren til Kone her inne, eller blir det for mye on- topic? Grusomt stygt er vell de rette ordene om den frisyren.Må vel ha en fotballspillerfrisyretråd da Terry sin er også grusom! #wannabeswag Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 HATER å kjøpe julegaver. Faen heller altså, bruke penger på unødvendige ting for andre enn meg selv. Ønsker meg penger i julegave for å få dekket det jeg har måttet bruke på å kjøpe til andre. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Dette er den verste! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Tror jeg er litt høy på kunstige stimuli (les: koffein og tildels nikotin). Jeg lukket akkurat øynene og lente meg tilbake på stolen. Følte plutselig at jeg falt flere meter. Ubehagelig følelse Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har som sagt blitt hekta på Iskrigen. Noe av den gode underholdningen er alle slåsskampene, det er flere av dem hver kamp. Men er det ikke sånn at man blir utvist og får karantene for slossing i norsk hockey? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Latterlig regel. Ikke nok med det, men dommerne prøver å bryte inn før det blir for alvorlig også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg må ha byens kjipeste nabo. Spiller drittmusikk dagen lang, også ut i de senere timer. Jeg har vært å sagt i fra to ganger ved å banke på døren, men h*n fortsetter. Er også mye generell støy, kommer hjem midt på natten i hverdagene, slår i dører, trapper og lager mye støy. Er så kjipt å være den irriterende naboen som må gå å klage over oppførselen, men et sted må jo grensen gå. Nå spiller h*n musikk igjen, samboeren skal ha eksamen i morgen og jeg kjenner jeg begynner å bli irritert ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Om det spilles musikk utover nattestid, så er det jo bare å ringe lovens lange arm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå