Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

Gjort unna julehandelen i dag!

Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag

Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned :D

 

Ikke for å skryte, men jeg leste slapt i 2-3 dager og fikk tre feil :tease:

 

Kjøpte teoriboka, men den ligger fortsatt uberørt i skuffen med kvitteringen oppi (fire år senere). Skaffet meg dagspass på teoritentamen.no kvelden før jeg skulle ta den og endte med én feil på selve prøven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned :D

Kjøpte teoriboka, men den ligger fortsatt uberørt i skuffen med kvitteringen oppi (fire år senere). Skaffet meg dagspass på teoritentamen.no kvelden før jeg skulle ta den og endte med én feil på selve prøven.

 

Bra for dere da. Herregud, føler jeg blir hengt ut her fordi jeg brukte ekstra tid :p

Lenke til kommentar

Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! ;)

Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid!

 

Nå var jeg så heldig at jeg fikk hele prosessen med førerkortet som 18-årsgave. Kjørte også opp på dagen, så var storfornøyd med det! :D

 

Men fikk beskjed om at hvis jeg strøk på noen prøver, så måtte jeg betale neste prøve jeg måtte ta selv, osv. Så bedre å være 100% sikker og bruke litt lenger tid, enn og bruke kort tid og kanskje bare være 80% sikker. ;)

Lenke til kommentar

 

Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! ;)

Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid!

Det var en sykt lang oppkjøring!

 

Bursdag i slutten av september. Er vel ikke dumt å gjøre unna teorien lenge før. Uansett da, så var jeg så sent ute at jeg ikke fikk oppkjøring på bursdagen min.

 

Men, jeg besto på første forsøk på både teori og oppkjøring ja, om det var noen tvil! ;)

 

Edit: Haha, forsto nå hva du mente....

Endret av Myra-
Lenke til kommentar

 

Uten tvil bedre å bruke litt lengre tid enn å ende opp med å stryke! ;)

Kjørte selv opp i høst og brukte vel to-tre dager, men så var det i sommerferien jeg tok teoriprøven, så hadde mye tid!

Det var en sykt lang oppkjøring!

 

 

Jeg startet med de første kjøretimene i januar samme året jeg fikk førerkort, altså 8 måneder før jeg jeg kjørte opp.

Lenke til kommentar

Jeg må ha byens kjipeste nabo. Spiller drittmusikk dagen lang, også ut i de senere timer. Jeg har vært å sagt i fra to ganger ved å banke på døren, men h*n fortsetter. Er også mye generell støy, kommer hjem midt på natten i hverdagene, slår i dører, trapper og lager mye støy.

 

Er så kjipt å være den irriterende naboen som må gå å klage over oppførselen, men et sted må jo grensen gå.

Nå spiller h*n musikk igjen, samboeren skal ha eksamen i morgen og jeg kjenner jeg begynner å bli irritert ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...