Tunky Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Du angrer ikke den dagen lønninga tikker inn Hva jobber du med? Hehe, fair poeng, det. Har jo tjent en god del mer enn jeg hadde gjort uten all overtiden. Jobber i en nettbutikk som selger musikk- og lydutstyr. Joda, men begynner å bli klar for litt ferie selv. Har jobba overtid hver uke siden midten av oktober, med unntak av romjula og en av ukene i januar. Heldigvis trives jeg på jobb, ellers hadde jeg vel vært utbrent for lenge siden Vi fikk problemer med antall overtidstimer i på noen ansatte i fjor (type langt over det dobbelte av hva arbeidsmiljø loven tillater), høres nesten ut som du er og på god vei Hehe - ja. Har kikka på Arbeidstilsynets regler for overtid. Hadde vi fått ettersyn og/eller problemer med det hadde vi nok klart å argumentere for at jeg har både en tildels ledende og uavhengig stilling, som gir unntak fra reglene. Overtiden er jo heller ikke pålagt, daglig leder spør fra gang til gang. Nå som han er på ferie og flere folk er ute med sykdom/syke barn, så tar jeg i et tak på eget initiativ for å holde oss noenlunde ajour. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Det ble diskutert litt intern hos oss også om hva vi kunne gjøre om det ble ettersyn, og mye av de samme poengene dukket opp. I tillegg til at mye av det er knyttet til en frivillig vakttelefon hvor nesten all jobbingen foregår hjemmefra, og vi får betalt for hver påbegynte time (selv om man ofte bare jobber i 5-10 minutt), så reel overtidsjobbingen er på langt nært antallet vi faktisk får betalt for. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Jobbet 108 timer overtid fra onsdag til fredag uken etterpå nå sist. Var litt lei når eg fortsatt ikke kom hjem etter en uke..... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Over 100 timer overtid på ca 10 dager? Dette må vel være jobb i en friperiode vel? På det meste har jeg dratt 250 timer overtid i en smell, men det var tre uker som skulle vært på fri Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Jada en uke ekstra på jobb blir 84 timer. Når da været tuller seg og det blir to døgn til går timene... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Jobber offshore du også ja EDIT: Glemte en tur jeg hadde for mange år siden. Sto 5 uker over i Australia. Varmt som faen. Ble greie penger, men det var nesten ikke verdt det en gang Endret 20. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Mhmmmm. Så mange timer som du fikk er uaktuelt for meg. Har eg fri så har eg fri. Stort sett ? Jobber med du? Endret 20. februar 2018 av Jotun Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) iWOCS Operatør, komplettering og workover stort sett. Og du? Endret 20. februar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Vedlikehold. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Da er vi i litt ulike kategorier ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Irriterer meg når kollegaer sender mail med flere spørsmålstegn eller utropstegn, så jævlig dramatiske hele tiden. Slapp av!!! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Får se hva jeg finner, et av de få merkene jeg ikke har hatt (slitt med å finne noen jeg faktisk liker). Bruker hverdagsskoene mye, hele dagene på jobb, tur med bikkja i alt slags vær og vind osv. Det er vel i grunn ikke et hipt og kult skomerke, men de jeg har hatt syns jeg har god kvalitet. Dessuten er det de den lokale skopusheren selger også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Vi får Ecco-sko på jobben. Mye trakking. Har hatt en del par privat og. Utmerkede sko og bra holdbarhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Fant noen sko på siden til Ecco som minnet en hel del om de jeg har i dag, bare med Gortex.Får ta en runde å se om jeg ikke finner dem i en eller annen sko butikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Siste paret mitt med Ecco fikk jeg for et par hundre kroner på et opphørssalg. De hadde utrolig nok nr 46 igjen. Muligens det beste skokjøpet jeg har gjort om en ser på kvalitet ift spart pris av originalpris. (Ecco kan jo desverre være noe dyrt om man vil ha årets utgaver). Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 The English Football Association revealed it won't take any disciplinary action against Roberto Firmino, following an investigation into allegations the Liverpool striker used a racial slur toward Everton's Mason Holgate during an FA Cup third-round tie at Anfield back in January. An official statement on the FA's website said the governing body does not consider the evidence examined "sufficient to raise a charge against Firmino." Hallelujah Og som vanlig går den som kommer med beskyldningene om rasisme helt fri. Burde straffes om man kommer med sånne usanne beskyldninger så kanskje folk hadde sluttet å klage på rasisme hver gang noen slipper en fis. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Høres ut som en vanvittig god måte å bygge verdens aller verste ukultur på. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Evnt. bli kvitt en ukultur. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2018 Så hvis det er ord mot ord, så skal den ene parten straffes om etterforskningen mener de ikke har nok bevis? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå