Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Absolutt. Gir ingen mening at USA skal betale i dyre dommer for noe mens andre land skal slippe unna med å betale noe som tilsvarer en fis. Det er mange idiotiske avtaler som har blitt gjort av de foregående presidentene som Trump nå må ta tak i, for å sette USA først, og det gjør han så godt som det er mulig, da han driter loddrett i hva "eliten" mener. Det er fantastisk å være vitne til. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Må visst poengtere at det var sarkastisk.

 

Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt.
At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende.

Lenke til kommentar

Må visst poengtere at det var sarkastisk.

 

Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt.

At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende.

Nei, men det er det folk forbinder med global oppvarming. Han drar en humoristisk vri på det for å poengtere hvor idiotisk det er at USA skal betale mer enn andre, som var hovedpoenget. Han trekker USA ut av den fordi USA blir lidende økonomisk, noe han nå tar på dypeste alvor, som seg hør og bør når man ser på gjelden USA opparbeidet seg under de 8 årene med Obama. Det er helt villt.

 

Og ja, jeg forstod du var sarkastisk. Det er jo så inn å latterliggjøre Trumpen. Blir kul av det. Lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Må visst poengtere at det var sarkastisk.

 

Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt.

At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende.

Nei, men det er det folk forbinder med global oppvarming. Han drar en humoristisk vri på det for å poengtere hvor idiotisk det er at USA skal betale mer enn andre, som var hovedpoenget. Han trekker USA ut av den fordi USA blir lidende økonomisk, noe han nå tar på dypeste alvor, som seg hør og bør når man ser på gjelden USA opparbeidet seg under de 8 årene med Obama. Det er helt villt.

 

Og ja, jeg forstod du var sarkastisk. Det er jo så inn å latterliggjøre Trumpen. Blir kul av det. Lett.

 

Selvfølgelig er det en genistrek av en tweet, hvordan kunne jeg ikke se det.

 

 

 

31tweet-sub1-facebookJumbo.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dersom jeg skal ha meg nye langrennsski, er det felleski som gjelder nå?

Jeg går forsvinnende lite, kanskje bare en par-tre turer i året, og er kun ute etter billige og greie ski ment til preparerte løyper. Funker vanlige smørefrie også, eller er det tullete å kjøpe i disse dager?

Lenke til kommentar

Poenget mitt var egentlig ikke å kjøpe ski som må smøres, for det anbefaler jeg egentlig bare hvis du er litt interessert og går mye, men at Samara kan kjøpe Smørefrie eller felleski uansett pris, avhengig av hvordan temperaturen er der de brukes.

 

Er det mye kaldere enn 0c anbefales smørefrie ski og motsatt med varmere enn 0c felleski. 

Lenke til kommentar

Skal man dasse rundt på tur trenger man ikke felleski. Men når en person spør om langrennsski tolker eg det dit hen at de skal brukes til å gå langrenn, ikke tur. Da hadde han spurt om turski.

 

Men eg går på denne brenneren ganske ofte med byfolk som kaller en tur med kakao i koppen, 100 meter fra parkplassen for langrenn. Burde lært. Lurt å spesifisere.

 

Til langrenn hadde eg aldri kjøpt noe annet enn felleski for trening. Skal man konkurrere er jo saken en annen. Man opplever tidvis noe dårligere gli på felleski, men hva betyr det når man skal trene?

Lenke til kommentar

Nå har du mistet med av lasset gamle Jotun!

Skal man dasse rundt på tur trenger man ikke felleski. 

Enig, men det kan være fint med smørefrie ski uansett. 

 

 

Men når en person spør om langrennsski tolker eg det dit hen at de skal brukes til å gå langrenn, ikke tur. Da hadde han spurt om turski.

Forsåvidt enig, men forstår ikke sammenhengen. 

 

Men eg går på denne brenneren ganske ofte med byfolk som kaller en tur med kakao i koppen, 100 meter fra parkplassen for langrenn. Burde lært. Lurt å spesifisere.

Ser ikke sammenhengen med tidligere innlegg. 

 

 

Til langrenn hadde eg aldri kjøpt noe annet enn felleski for trening. Skal man konkurrere er jo saken en annen. Man opplever tidvis noe dårligere gli på felleski, men hva betyr det når man skal trene?

Det er et definisjonsspørsmål og noe hver enkelt må finne ut av. Jeg hadde blitt demotivert, akkurat som jeg blir nå mot nullføre og dårlig smøring, ved dårlig glid. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...