Colin. Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Absolutt. Gir ingen mening at USA skal betale i dyre dommer for noe mens andre land skal slippe unna med å betale noe som tilsvarer en fis. Det er mange idiotiske avtaler som har blitt gjort av de foregående presidentene som Trump nå må ta tak i, for å sette USA først, og det gjør han så godt som det er mulig, da han driter loddrett i hva "eliten" mener. Det er fantastisk å være vitne til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Må visst poengtere at det var sarkastisk. Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt.At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Noen kunne i det minste ha lært han forskjellen på vær og klima. 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Må visst poengtere at det var sarkastisk. Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt. At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende. Nei, men det er det folk forbinder med global oppvarming. Han drar en humoristisk vri på det for å poengtere hvor idiotisk det er at USA skal betale mer enn andre, som var hovedpoenget. Han trekker USA ut av den fordi USA blir lidende økonomisk, noe han nå tar på dypeste alvor, som seg hør og bør når man ser på gjelden USA opparbeidet seg under de 8 årene med Obama. Det er helt villt. Og ja, jeg forstod du var sarkastisk. Det er jo så inn å latterliggjøre Trumpen. Blir kul av det. Lett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Må visst poengtere at det var sarkastisk. Om global oppvarming er reel eller ei, så betyr uansett global oppvarming ikke at det blir varmere over alt. At en fyr som ikke vett det en gang, har makt til å trekke USA ut av en klimaavtale er faktisk skremmende. Nei, men det er det folk forbinder med global oppvarming. Han drar en humoristisk vri på det for å poengtere hvor idiotisk det er at USA skal betale mer enn andre, som var hovedpoenget. Han trekker USA ut av den fordi USA blir lidende økonomisk, noe han nå tar på dypeste alvor, som seg hør og bør når man ser på gjelden USA opparbeidet seg under de 8 årene med Obama. Det er helt villt. Og ja, jeg forstod du var sarkastisk. Det er jo så inn å latterliggjøre Trumpen. Blir kul av det. Lett. Selvfølgelig er det en genistrek av en tweet, hvordan kunne jeg ikke se det. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg håper for din del at du ikke tar alle tweetsa til Trump bokstavelig, for da har du alvorlig talt misforstått. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2018 En amerikansk president, verdens mektigste mann, bør kunne forvente at alt han sier, uttrykker og gjør blir tatt bokstavelig. Mye av det han skriver har negative konsekvenser for mange mennesker og da er det ikke så morsomt lenger. 4 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Dersom jeg skal ha meg nye langrennsski, er det felleski som gjelder nå? Jeg går forsvinnende lite, kanskje bare en par-tre turer i året, og er kun ute etter billige og greie ski ment til preparerte løyper. Funker vanlige smørefrie også, eller er det tullete å kjøpe i disse dager? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Du skal ha felleski ja. Ikke noe å lure på. Vanlige smørefri er ikke langrennski. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Hvis du går noen få turer i året i en preparert løype kan du kjøpe stort sett hva du ønsker ☺️ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Ikke overrasket over at Colin er Trump-fan. Er en viss likhet i det de putter ut på internett. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Hvis du går noen få turer i året i en preparert løype kan du kjøpe stort sett hva du ønsker ☺️ Vil mye heller anbefale han noen rimelige felleski til langrennsbruk enn rimelige smøreski til langrennsbruk. Vil få vesentlig mer glede av det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Definitivt felleski om det skal gås i oppkjørte løyper. Jeg går ca. annenhver uke, og det funker fjell. Slipper å tenke på smøring når kompisene mine står der og klundrer lenge med det og likevel ender opp med dårligere ski enn meg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Poenget mitt var egentlig ikke å kjøpe ski som må smøres, for det anbefaler jeg egentlig bare hvis du er litt interessert og går mye, men at Samara kan kjøpe Smørefrie eller felleski uansett pris, avhengig av hvordan temperaturen er der de brukes. Er det mye kaldere enn 0c anbefales smørefrie ski og motsatt med varmere enn 0c felleski. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Skal man dasse rundt på tur trenger man ikke felleski. Men når en person spør om langrennsski tolker eg det dit hen at de skal brukes til å gå langrenn, ikke tur. Da hadde han spurt om turski. Men eg går på denne brenneren ganske ofte med byfolk som kaller en tur med kakao i koppen, 100 meter fra parkplassen for langrenn. Burde lært. Lurt å spesifisere. Til langrenn hadde eg aldri kjøpt noe annet enn felleski for trening. Skal man konkurrere er jo saken en annen. Man opplever tidvis noe dårligere gli på felleski, men hva betyr det når man skal trene? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Ikke overrasket over at Comma Chameleon er Killary/Sosialist-fan. Er en viss likhet i det de putter på internett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Så det er enten eller? Man kan ikke mislike både og? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Husker jeg fikk advarsel her på forumet da jeg kalte Colin for en Milo Yiannopoulos-fanboy elns. (I litt hardere ordelag). Det er vel to år siden. Det var utrolig verdt det, men synd å se at han holder på i samme tralten. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Nå blir du straks beskyldt for å være plusshore! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Nå har du mistet med av lasset gamle Jotun! Skal man dasse rundt på tur trenger man ikke felleski. Enig, men det kan være fint med smørefrie ski uansett. Men når en person spør om langrennsski tolker eg det dit hen at de skal brukes til å gå langrenn, ikke tur. Da hadde han spurt om turski. Forsåvidt enig, men forstår ikke sammenhengen. Men eg går på denne brenneren ganske ofte med byfolk som kaller en tur med kakao i koppen, 100 meter fra parkplassen for langrenn. Burde lært. Lurt å spesifisere. Ser ikke sammenhengen med tidligere innlegg. Til langrenn hadde eg aldri kjøpt noe annet enn felleski for trening. Skal man konkurrere er jo saken en annen. Man opplever tidvis noe dårligere gli på felleski, men hva betyr det når man skal trene? Det er et definisjonsspørsmål og noe hver enkelt må finne ut av. Jeg hadde blitt demotivert, akkurat som jeg blir nå mot nullføre og dårlig smøring, ved dårlig glid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå