Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er normalt for tafatt til å gjøre sånt, men akkurat her skal jeg gjøre det. Minner om en nabo av foreldrene mine som konsekvent parkerte (Tesla naturligvis) på fortauet utenfor huset sitt. Naboer ringte kommunen som sendte parkeringsvakt som i ens ærend kom på et sjeldent visitt for å gi bot. Etter en del runder sluttet han å parkere der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig ble det satt opp ladeplasser på jobben. Jeg ble "lovet" det da jeg kjøpte meg elbil forrige vår, da vi var flere som vurderte å kjøpe elbil. Tok mange måneder uten at det skjedde noe, så bestemte et par i ledelsen seg for å kjøpe Tesla som firmabil pga lavere beskatning, og vipps ble det satt opp et par ladestasjoner... men da hadde visst firmabiler prioritet på plassene, dvs. ledelsen.

Lenke til kommentar

ikke for å spore av noen samtale her, men er det noen som vet hvilken caps firmino har på seg i denne videoen? 

.. har googlet og googlet, men har ikke funnet akkurat den. hvis noen kan hjelpe med bare å identifisere merket så hadde det hjulpet meg langt på vei. Logoen er en "W" med en strek gjennom.. takk. Endret av Mashux
Lenke til kommentar

ikke for å spore av noen samtale her, men er det noen som vet hvilken caps firmino har på seg i denne videoen? 

.. har googlet og googlet, men har ikke funnet akkurat den. hvis noen kan hjelpe med bare å identifisere merket så hadde det hjulpet meg langt på vei. Logoen er en "W" med en strek gjennom.. takk.

 

Kunne få den på H&M for ca 12 år siden når sånne capser var populært  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er alltids mulig å hente litt fashion-tips fra Instagram-kontoen hans :)

 

5rS1Bz8.jpg

Så var det dette med å feie for egen (klubbs) dør da. Tror ikke vi skal begynne en pissing contest om hvem som har begått flest moteblundere. Både Liverpool og United har hatt og har spillere som ser mest ut som de burde vært i en ASAP Rocky musikkvideo...

Lenke til kommentar

*grøss*

 

Hva er det med Sør-Amerikanere og forferdelig stil?

 

 

messi-dress-sense.jpg

 

 

Litt Off-topic naturligvis :p

 

Lurer på om de kler seg helt forjævlig, og deretter poserer med de smell-deilige damene sine, kun for å trykke det inn i trynet på oss dødelige;

"Se hva jeg kan få selv om jeg ser ut som jeg gjør"

Lenke til kommentar

 

Det er alltids mulig å hente litt fashion-tips fra Instagram-kontoen hans :)

 

<snip>

Så var det dette med å feie for egen (klubbs) dør da. Tror ikke vi skal begynne en pissing contest om hvem som har begått flest moteblundere. Både Liverpool og United har hatt og har spillere som ser mest ut som de burde vært i en ASAP Rocky musikkvideo...

 

 

Det har vel ingenting med det å gjøre eller hvilken klubb han spiller for, halve Premier League er ganske jævlig. Men Firmino er jo spilleren som får mest tyn og memes på sosiale medier på grunn av "stilen" :)

 

Vil si han topper ganske greit den konkurransen, inntil Stephen Ireland får seg åpen konto eller noe.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

 

Det er alltids mulig å hente litt fashion-tips fra Instagram-kontoen hans :)

 

<snip>

Så var det dette med å feie for egen (klubbs) dør da. Tror ikke vi skal begynne en pissing contest om hvem som har begått flest moteblundere. Både Liverpool og United har hatt og har spillere som ser mest ut som de burde vært i en ASAP Rocky musikkvideo...

 

 

Det har vel ingenting med det å gjøre eller hvilken klubb han spiller for, halve Premier League er ganske jævlig. Men Firmino er jo spilleren som får mest tyn og memes på sosiale medier på grunn av "stilen" :)

 

Vil si han topper ganske greit den konkurransen, inntil Stephen Ireland får seg åpen konto eller noe.

Hadde vært fint om dere kan holde det til humortråden eller lage en egen tråd (moter og hårstil i PL? Kunne blitt en morsom tråd). Er ikke såååå morsomt/interessant å se det n'te bildet av Firmino i latterlige klær (er liksom bare å se på instagrammen hans, lukke øynene og velge et bilde vilkårlig)  ;)

 

Edit: Nå ble det jo flytta til garderoben, som forsåvidt er et greit sted å ha denne diskusjonen.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

*grøss*

 

Hva er det med Sør-Amerikanere og forferdelig stil?

 

*snip*

 

Lurer på om de kler seg helt forjævlig, og deretter poserer med de smell-deilige damene sine, kun for å trykke det inn i trynet på oss dødelige;

"Se hva jeg kan få selv om jeg ser ut som jeg gjør"

Tror den gyldne regelen er at sør-amerikanere skal ha prangende og forjævlige klær og afrikanere skal ha forjævlig hårsveis :p Har fortsatt mareritt om et par av sveisene til Cissé (afrikansk opphav).

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Trump er smartere enn hva sauene prøver å forfekte. At så mange folk blir så hjernevasket så lett av media er det som er mest skremmende under Trump-epoken.

Gå å troll en annen plass, hillbilly.

 

Skjønner ikke det urasjonelle hatet mot Trump. Trump er den beste presidenten USA har hatt de siste 20 årene hvertfall. En handlingens-mann. Nå har han til og med skapt rom for forhandlinger mellom de bitre fiendene Sør- og Nord-korea, noe som er en prestasjon ut av en annen verden bare det. Trump er en leder på samme nivå som Putin. Sterk leder som ikke lar seg pille på nesen.

Økonomien i USA blir fikset opp i etter vanstyret de siste tiåene. Hadde jeg vært amerikaner så hadde jeg aldri vært mer stoltere enn det de har grunn til nå.

 

Bellerin skal selvsagt få ha sin mening, men han avslører seg selv bare som en som tar inn alt media forer han med.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det urasjonelle hatet mot Trump. Trump er den beste presidenten USA har hatt de siste 20 årene hvertfall. En handlingens-mann. Nå har han til og med skapt rom for forhandlinger mellom de bitre fiendene Sør- og Nord-korea, noe som er en prestasjon ut av en annen verden bare det. Trump er en leder på samme nivå som Putin. Sterk leder som ikke lar seg pille på nesen.

Økonomien i USA blir fikset opp i etter vanstyret de siste tiåene. Hadde jeg vært amerikaner så hadde jeg aldri vært mer stoltere enn det de har grunn til nå.

Jeg bor I Trump-land, literally (Han vant fylket mitt med 75%+). Ikke kom og fortell meg at USA har blitt et bedre land i bo i post 2016 election. Gleder meg til å kunne flytte hjem igjen, for det er grenser for hvor mye rasisme, hat, og falsk patriotisme jeg kan tåle. Dette landet kommer til å gå til helvete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke det urasjonelle hatet mot Trump. Trump er den beste presidenten USA har hatt de siste 20 årene hvertfall. En handlingens-mann. Nå har han til og med skapt rom for forhandlinger mellom de bitre fiendene Sør- og Nord-korea, noe som er en prestasjon ut av en annen verden bare det. Trump er en leder på samme nivå som Putin. Sterk leder som ikke lar seg pille på nesen.

Økonomien i USA blir fikset opp i etter vanstyret de siste tiåene. Hadde jeg vært amerikaner så hadde jeg aldri vært mer stoltere enn det de har grunn til nå.

Jeg bor I Trump-land, literally (Han vant fylket mitt med 75%+). Ikke kom og fortell meg at USA har blitt et bedre land i bo i post 2016 election. Gleder meg til å kunne flytte hjem igjen, for det er grenser for hvor mye rasisme, hat, og falsk patriotisme jeg kan tåle. Dette landet kommer til å gå til helvete.

 

Rasisme og hat eksisterer uavhengig av om det Trump som sitter med makten. Media prøver i kjent stil å legge skylden på Trump for at noen opplever mer rasisme og hat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...