Stimann Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 India? Et land du anbefaler å reise til? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Absolutt. Har reist endel det siste året og vil alltid anbefale å se sikkelig Afrika, men India har vært en utrolig opplevelse. Pleier å reise 2 uker som voluntør og 2 uker som turist og begge deler var fantastisk. Var lærer i Faridabad, sør for Delhi, sin slum først før jeg reiste videre rundt i landet. Vanvittig mye bra steder og folk overalt. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Vært turist i egen by i dag, var oppe med fjellheisen fantastisk utsikt. Nå blir det en tur på olearys med noen gamle kompiser. Bergen? Siste dag i India nå. Trist som juling. Men blir godt å komme hjem å få julestemning med Die Hard filmene. Har fremdeles den siste til gode og, selv om jeg har en anelse av at den skuffer.Er dog ikke jul før Hans Gruber er død. Tromsø Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Da har jeg også blitt hekta på Iskrigerne. Rå serie. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Sverige-tur unnagjort. 36 liter brus kjøpt inn blant annet. En del kylling og bacon er også med over grensen. Nå kan familien bare komme til jul! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Dama ønsker seg veske til jul. Fy satan det er stive priser! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Dama ønsker seg veske til jul. Fy satan det er stive priser! Ja herregud! Hørt at nordmenn betaler dyre dommer for forsikring fordi veska er verdt så mye! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Dama ønsker seg veske til jul. Fy satan det er stive priser! Ja herregud! Hørt at nordmenn betaler dyre dommer for forsikring fordi veska er verdt så mye! Det verste er at de ikke får plass til mye i de små veskejævlene. Kvinnfolk ass. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Dama ønsker seg veske til jul. Fy satan det er stive priser! Ja herregud! Hørt at nordmenn betaler dyre dommer for forsikring fordi veska er verdt så mye! Det verste er at de ikke får plass til mye i de små veskejævlene. Kvinnfolk ass. De er dyre i drift Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jepp Ser ut til at de fleste julegavene er kjøpt heldigvis! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Gjort unna julehandelen i dag! Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Gjort unna julehandelen i dag! Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Er ferdig med julegavene jeg også! Siste fremføring og prøve før ferien i morgen. Glad jeg er ferdig med alt av hel- og halvdagsprøver! Edit: dårlig skrevet Endret 15. desember 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Gjort unna julehandelen i dag! Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned For å klare dette? 1 mnd? hmmmm.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Gjort unna julehandelen i dag! Nå er det bare å lese til teorien til klasse b som jeg skal på torsdag Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned Ikke for å skryte, men jeg leste slapt i 2-3 dager og fikk tre feil Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Ja ser ikke helt det der. Nå er det 15 år siden eg tok den, men leste hvertfall ikke noen måned. Båtførerprøven nå var den siste eg tok. Hurtiglesing dagen før. Men var riktignok på kurs. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Mangler kun julegave til min far. Ønsker seg norsk folkemusikk, ingen her som tilfeldigvis har peiling på hva som er legit og ikke? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 For å klare dette? 1 mnd? hmmmm.... Vel, jeg hadde lest slapt i to uker før jeg kjøpte et pass fra teoritentamen.no Der ble det 20 feil første prøve... Bestemte meg derfor for å ta meg god tid på lesingen, og det ga resultater Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Ja eg hadde jo en feil eg og. Men det var kanskje noe lettere før.... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Lykke til. Selv klarte jeg teorien med kun 1 feil. Leste intensivt i en måned Ikke for å skryte, men jeg leste slapt i 2-3 dager og fikk tre feil Noen er visst tregere i hodet enn andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå