Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jo ofte at man får ekstra lyst til å svare noen på nett, akkurat som man får når man har diskusjoner med andre mennesker, men jeg sier strengt talt ingenting på nett som jeg ikke hadde sagt i lignende situasjon face to face. En forskjell er jo at jeg i virkeligheten ikke omgår mennesker som kun går etter å irritere! De aller fleste man snakker med er jo interessert i en ordentlig diskusjon, noe som kan gi deg kunnskap eller iallfall en form for refleksjon. 

 

Jeg er spent på hvordan denne tilstanden er om 10 år!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Noen som har tømt lommeboken i dag/denne uken?

Var på jakt etter et bedre tilbud på Samsung QLED TV, men det får vente til det nærmer seg nye modeller.

 

Ellers har det blitt et par headset, ny monitor til PCen og Kina telefon fra DealExtreme (av ren nysgjerrighet).

Lenke til kommentar

Spørs jo litt hvor mange disker du skal ha da. Selv har jeg en 4-disk NAS fra synology satt opp i RAID5. Er da beskyttet om en disk tar kvelden. Om flere disker skulle ta kvelden har jeg uansett offsite backup. Har også brukt QNAP og bygd en NAS selv (som kjørte FreeNAS) men var ikke fornøyd med de to løsningene. NAS'en jeg har hatt nå har jeg vel hatt i 3-4 år og den surrer og går fortsatt. DS416 er den jeg har, og den kan trygt anbefales.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tenkte på å være ferdig-ferdig. Altså i jobb og ferdig med utdanning. :D DET er deilig. Selvfølgelig var det digg å være ferdig med siste eksamen et semester, men enda bedre å være ferdig med hele utdanninga.

Haha, da forstår jeg! Gleder meg til den følelsen selv. Personlig setter jeg pris på studenttilværelsen foreløpig da. Hatt en god del "friår" før jeg fant ut hva jeg faktisk ville gjøre så er litt eldre student enn de fleste. Setter derfor pris på det, mye mer digg enn jobbene jeg har hatt tidligere. Beste blir så klart en relevant jobb når man er klar. Selve eksamen-stresset er ikke gøy, nei.

Lenke til kommentar

Etter litt over et år i arbeidslivet må jeg si at jeg savner studiene noe jævlig! Noe annet å jobbe med 40-60 åringer enn gjøre som man vil med folk på samme alder. Eksamenstiden var alltid grusom, men det er også perioder på jobb som er like hektiske. Savner friheten og det sosiale.

Ja, klart det var deilig å være student. Ingen problemer å ta en tirsdag på byen og sove hele onsdag. Men jeg trives bedre i jobb. Hjelper vel at jeg jobber med hobbyen min, med folk jeg trives med og et ungt miljø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...