knipsolini Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Gjorde ikke jeg i hvertfall, men hadde kanskje vært lurt! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9447183/ Barn som sulter i hjel mange steder over hele verden, men så bra at gud fikset mobilen din da! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Fredag! Snart mandag! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Alle ekspertene var enige om sterk prisvekst i boligmarkedet de neste årene da det var vår. Så gikk det ned et par måneder og alle var enige om at prisene skal ned de neste årene. Nå steg prisen (sesongjustert), og om det stiger neste måned også vil alle ekspertene være enige om at prisene vil stige igjen. Det irriterer meg at det er så mange som har bastante meninger om hvordan boligprisene vil endre seg, for det er virkelig umulig å si. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Leiligheten min har økt rundt en halvannen million kroner i verdi på de fire årene jeg har eid den. Småsjukt. Endret 3. november 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det er jo ikke bra. Ikke litt bra engang. Med mindre man kjøper et hus for en kort periode og har tenkt å ikke bo noe sted seinere. Da kan man gjøre det godt..... Eller man har råd og tid til å kjøpe flere, sitte på de og bare se pengene vokse inn i himmelen. Og i tillegg få skattegoder for bolig 1 2 3 4 5 6 7 osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Leiligheten min har økt rundt en halvannen million kroner i verdi på de fire årene jeg har eid den. Småsjukt. Alle de andre leilighetene du kan bruke de 1,5 mill på har økt like mye/mer. Med mindre du bor i Oslo og skal flytte på landet da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det fins faktisk andre byer enn Oslo også, ikke alt utenfor er bondelandet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Ja, altså, man kjøper jo og selger i samme marked innenfor byene stort sett. Både Bergen, Trondheim, Tromsø, Drammen og Kristiansand har hatt ganske pressa priser en stund etter hva jeg har skjønt. Men kommer nok ikke til å flytte fra Oslo på en god stund uansett, selv om jeg sikkert kunne fått et svært hus med svømmebasseng... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det fins faktisk andre byer enn Oslo også, ikke alt utenfor er bondelandet. Joda, men Oslo-markedet har vel vært eksepsjonelt drøyt. Kanskje i tillegg til Tromsø da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Stavanger var jo helt texas tidligere, men har flatet veldig ut i forbindelse med oljekrisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Kjøpte leiligheten når det var på vei ned, for 4 år siden. Først nå har det gått opp igjen, slik at jeg ca. går i null om jeg selger. Fra det dyreste til billigste jeg har sett tilsvarende/lik leiligheter gå for er det ca. 900 000 i forskjell, helt latterlig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Truls ala Hellstrøm. Spåkonen klarer utrolig nok å nevne Eyvinds avdøde bestemor Anna. Eyvivnd går fra å være skeptisk til overbevist - gråtende rørt av at spåkonen klarer å bruke både Google og Google Translate. http://www.tv2.no/v/1241376/ http://tidogrom.blogspot.no/2013/01/eyvind-hellstrms-slektsreise.html?m=1 Samme opplegg som På Tur med Dag Otto, hvor en afrikansk spåkone klarte å fortelle masse om Dag Otto som hun umulig kunne vite, med mindre hun hadde evnen til å Google. Endret 9. november 2017 av knipsolini Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Av alle ilandsproblemer det går an å ha...... https://www.vg.no/nyheter/innenriks/ulv/tine-trekker-ikke-omstridt-ulve-kartong/a/24193899/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) 2017 går nok inn i historien som året hvor folk tok seg nær av alt. Det er et konstant trykk med roping hit og dit, om alt! Endret 23. november 2017 av Espp 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 2017 går nok inn i historien som året hvor folk tok seg nær av alt. Det er et konstant trykk med roping hit og dit, om alt! Delvis enig, men jeg synes det er enda verre med de som hele tiden skal påpeke at andre tar seg nær av ting. Krenkepolitiet er altfor ofte altfor raskt ute. Det er lov å si fra om man er uenig eller føler seg urettferdig behandlet. Dessverre finnes det ingen mellomting på internettet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Det du kaller "krenkepolitiet" går inn under "tar seg nær av alt", for de tar seg nemlig nær av at andre tar seg nær. Hele greia er en helt hinsides shitstorm som jeg aldri har sett maken til. For å stille et spørsmål konkret til det: - Er det tilgjengeligheten på internett som har skapt dette, eller har folk endret seg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Mye av det er grunnet at media hauser opp alle protestene noe så inn i...... Og da er det alltid noen som hiver seg på selv om de strengt tatt ikke bryr seg veldig mye. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 - Er det tilgjengeligheten på internett som har skapt dette, eller har folk endret seg? Det har nok mye med det at det er enkelt å uttrykke seg på nett, blandet med medias avhengighet av klikk og annonsekroner. Ingenting engasjerer mer. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 - Er det tilgjengeligheten på internett som har skapt dette, eller har folk endret seg? Er nok litt av hvert. Er vel ikke til å skyve under en stol at det er flere drittunger nå (late foreldre, ingen mulighet for avstraffing av elever i skolen, oljebarn etc.) enn før ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå