Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle ekspertene var enige om sterk prisvekst i boligmarkedet de neste årene da det var vår. Så gikk det ned et par måneder og alle var enige om at prisene skal ned de neste årene. Nå steg prisen (sesongjustert), og om det stiger neste måned også vil alle ekspertene være enige om at prisene vil stige igjen. Det irriterer meg at det er så mange som har bastante meninger om hvordan boligprisene vil endre seg, for det er virkelig umulig å si.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke bra. Ikke litt bra engang.

 

Med mindre man kjøper et hus for en kort periode og har tenkt å ikke bo noe sted seinere. Da kan man gjøre det godt.....

 

Eller man har råd og tid til å kjøpe flere, sitte på de og bare se pengene vokse inn i himmelen. Og i tillegg få skattegoder for bolig 1 2 3 4 5 6 7 osv.

Lenke til kommentar

Ja, altså, man kjøper jo og selger i samme marked innenfor byene stort sett. Både Bergen, Trondheim, Tromsø, Drammen og Kristiansand har hatt ganske pressa priser en stund etter hva jeg har skjønt. Men kommer nok ikke til å flytte fra Oslo på en god stund uansett, selv om jeg sikkert kunne fått et svært hus med svømmebasseng...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjøpte leiligheten når det var på vei ned, for 4 år siden.

Først nå har det gått opp igjen, slik at jeg ca. går i null om jeg selger.

 

Fra det dyreste til billigste jeg har sett tilsvarende/lik leiligheter gå for er det ca. 900 000 i forskjell, helt latterlig  :dontgetit:

Lenke til kommentar

Truls ala Hellstrøm. Spåkonen klarer utrolig nok å nevne Eyvinds avdøde bestemor Anna. Eyvivnd går fra å være skeptisk til overbevist - gråtende rørt av at spåkonen klarer å bruke både Google og Google Translate.

 

http://www.tv2.no/v/1241376/

http://tidogrom.blogspot.no/2013/01/eyvind-hellstrms-slektsreise.html?m=1

 

Samme opplegg som På Tur med Dag Otto, hvor en afrikansk spåkone klarte å fortelle masse om Dag Otto som hun umulig kunne vite, med mindre hun hadde evnen til å Google.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

2017 går nok inn i historien som året hvor folk tok seg nær av alt. Det er et konstant trykk med roping hit og dit, om alt!

 

Delvis enig, men jeg synes det er enda verre med de som hele tiden skal påpeke at andre tar seg nær av ting. 

 

Krenkepolitiet er altfor ofte altfor raskt ute. Det er lov å si fra om man er uenig eller føler seg urettferdig behandlet. Dessverre finnes det ingen mellomting på internettet.

Lenke til kommentar

Det du kaller "krenkepolitiet" går inn under "tar seg nær av alt", for de tar seg nemlig nær av at andre tar seg nær. 

 

Hele greia er en helt hinsides shitstorm som jeg aldri har sett maken til. For å stille et spørsmål konkret til det: 

- Er det tilgjengeligheten på internett som har skapt dette, eller har folk endret seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...