Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det jo en hel bok som det skal lages saker på i diverse aviser i ukene fremover. Så kommer noen av disse sakene til å være såpass "kontroversielle" at det blir motsvar og krangling i tillegg. Har ikke noe imot Riise (bortsett fra at han spilte for Liverpool), men han er så utrolig dårlig med media og det virker som han sliter med selvbildet. Noe han forsåvidt skriver selv i boka.  

Lenke til kommentar

Hurra hurra. Bil på verksted for å bytte noen slitedeler og filtre. Så ringer de nå og sier de er overraska over at motorlampa ikke har begynt å lyse. Intercooleren er sprukket og turboen og motoren får ikke nok luft.

 

Dette blir ikke billig. Kanskje jeg skal skrote hele dritten og ta meg billån? :D:(

Lenke til kommentar

Hurra hurra. Bil på verksted for å bytte noen slitedeler og filtre. Så ringer de nå og sier de er overraska over at motorlampa ikke har begynt å lyse. Intercooleren er sprukket og turboen og motoren får ikke nok luft.

 

Dette blir ikke billig. Kanskje jeg skal skrote hele dritten og ta meg billån? :D:(

 

Bytte pære kanskje?  Turbo og motor bør jo få nok luft om intercooleren er sprukket. For varm luft og ikke filtrert.luft kanskje. Men en høgger kan kanskje skaffe en brukt intercooleren?

Lenke til kommentar

Lampa lyser når jeg starter, ja. :) Han sa at motoren fikk nok luft til å kjøre, men ikke nok til full effekt av motor og turbo. I tillegg blir diesel/luft-forholdet feil, så det er derfor bilen damper som et lokomotiv.. Det var derfor den var inne for reparasjon... Verkstedet trodde ut fra historikk og feilmelding (pr tlf) at det var filtre og generell service som skulle til for å fjerne eksosproblemet. 

 

Jaja. I morra stikker jeg til Kina, så får se etter det hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...