indahla Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Ser ut som H/FRP fortsetter.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jepp! Resultatet er akkurat som forventet, faktisk. Veldig jevnt, men virker som Venstre og KRF såvidt holder seg over sperregrensa. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 I følge NRK nå så har de rødgrønne såvidt flertall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 I følge NRK nå så har de rødgrønne såvidt flertall.Typisk NRK det. ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Og nå er det borgerlig igjen. Venstre som driver og vakler rundt sperregrensa. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Spørsmålet er jo om KRF vil samarbeide med Høyre og Frp. De er jo faktisk i den situasjonen at de kan velge. Blir spennende. Endret 11. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 De har vel sagt ganske tydelig at de ikke vil samarbeide med Arbeiderpartiet iallfall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 De har vel sagt ganske tydelig at de ikke vil samarbeide med Arbeiderpartiet iallfall. Da får vi vel en rødgrønn mindretallsregjering Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 I følge NRK nå så har de rødgrønne såvidt flertall.Typisk NRK det. ^^ NRK hadde ikke egne tall/prognoser i år, så de rapportere bare de til en hver tid gjeldende tall fra opptellingen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Til og med megablå Nettavisen meldte om rødgrønt flertall ved flere tidspunkter i går, så det stemmer på en såkalt prikk at mediene rapporterer tall fra valgresultater.no. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. september 2017 Rapporter Del Skrevet 14. september 2017 Skal ikke ta gledene på forskudd, sies det, men jeg tar sjansen. Blir muligens en (jobb-)tur til Kina i oktober! Personlig har jeg aldri vært utenfor Europa, så det hadde vært gøy. Blir ikke ferie, men blir vel spennende uansett. Da er det bare å begynne å glede seg. Flybilletter booka og visumsøknad sendt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. september 2017 Rapporter Del Skrevet 14. september 2017 Første gang jeg reiste til Asia fikk jeg litt av et kultursjokk. I ettertid har jeg reist til flere land i Sør-Øst Asia, og elsket hvert eneste sted. Matkulturen og kaoset er fantastisk. Dog ikke vært i Kina. Blir nok gøy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. september 2017 Rapporter Del Skrevet 14. september 2017 Yes. Dette blir jo utelukkende en jobbtur med tett program hver dag og mye reising mellom forskjellige byer. Men jeg får jo en smak av Kina. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. september 2017 Rapporter Del Skrevet 14. september 2017 Bare å nyte, god tur Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. september 2017 Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 To ting som er irriterende i (dagligvare)butikken: 1) Ung mann i kassen som sier "halla" i stedet for "hei". 2) Eldre dama i kassen som liker å kommentere hva jeg handler. "Øl, pizza og potetgull, det var en sunn kombo!" Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. september 2017 Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 Haha! Godt du ikke kjøpte kondomer også Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2017 Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 Eller røyk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2017 Rapporter Del Skrevet 17. september 2017 Gitt opp å finne pub/bar som viser fotball her i Kyoto. Verste er at de kaller fotball, "soccer" her av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2017 Rapporter Del Skrevet 17. september 2017 Gitt opp å finne pub/bar som viser fotball her i Kyoto. Verste er at de kaller fotball, "soccer" her av en eller annen grunn... Så fotball der i mars på en pub, Pig & Whistle het den. Ligger ved Sanjo station. De snakka til og med engelsk der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. september 2017 Rapporter Del Skrevet 17. september 2017 Den hadde jeg på lista, men ga opp før jeg kom så langt. Så nå er jeg på hotellet og ser kampen på laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå