knipsolini Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg må ha bilen på service, og må også reparere ruten for steinsprut, evt bytte ruten. Er det stor prisforskjell på å ta det hos Hurtigruta e.l. vs Volkswagen verksted? Hadde vært greit å slå to fluer i en smekk, men om det er snakk om tusener i forskjell så får jeg dele opp. Fikk steinsprut i frontruta, midt i hovedsynsfeltet, så frykter at ruta må byttes... og jeg har kun ansvarsforsikring. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 [...]og jeg har kun ansvarsforsikring. Kjipt.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hva stemmer fotballfolket? (Og hvorfor?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemmer du ikke rødt??? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemte Arbeiderpartiet. De er det partiet som treffer mest på ting jeg bryr meg om, selv om Høyre også føles veldig bra og var nær ved å bli valgt. Lite sugen på KrF og Frp i regjering. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Høyre og Arbeiderpartiet er jo egentlig ikke så veldig forskjellige, men førstnevnte sitt samarbeid med Frp klarer jeg ikke. Alt for mye polariserende retorikk fra deres politikere og enda verre fra tilhengerne. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Etter at Mané fikk rødt på lørdag har jeg bestemt meg for å stemme blått.. [...]Alt for mye polariserende retorikk fra deres politikere og enda verre fra tilhengerne.Er jo ikke hva de sier som betyr noe. Handling teller mer! Edit: Og i mine øyne virker AP handlingslammet. Endret 11. september 2017 av indahla 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemte Arbeiderpartiet. De er det partiet som treffer mest på ting jeg bryr meg om, selv om Høyre også føles veldig bra og var nær ved å bli valgt. Lite sugen på KrF og Frp i regjering.Er senterpartiet og mdg så mye bedre? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Nei. Mdg er på høyde med Frp, i form av politikk jeg driter i. Senterpartiet mener jeg er flere hakk over, selv om de er et parti for distriktet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemte MDG. Folk skal vel klage på det og, men nå har jeg hvertfall stemt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Ikke stemt enda, men skal gjøre det etterpå. Ikke bestemt meg helt. Får elle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) MDG er jo konge de banan. Skikkelig peiling å hvordan de skal få ting til! Du glemte å skrive hvorfor banan... Endret 11. september 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hvis jeg hadde stemt det samme som 8% gjorde på skolevalget på den største videregående skolen i fylket, hadde det blitt Alliansen... Men det ble det ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 "Men på fjerde plass, overraskende for flere, havnet Alliansen. Partiet som ble stiftet av siviløkonomen Hans Jørgen Lysglimt Johansen (45) 22. november i fjor og har som hovedsaker å arbeide for å melde Norge ut av EØS og Schengen-samarbeidet. Lederen selv har lagt ut flere videoer på Facebook der han går ut mot blant annet «neger-kulturens» påvirkning på norsk ungdom og jødenes påståtte makt over norske politikere. Han raser mot innvandring til Norge – og sier han tror flere av partifellene i Alliansen også er med i nazigruppa Den nordiske motstandsbevegelsen, melder Dagbladet." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 En skikkelig grepa kar dette..... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hvem faen heter lysglimt? Eneste lyset han burde se er fra operasjonsbordet når de lobotomerer han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 MDG er jo konge de banan. Skikkelig peiling å hvordan de skal få ting til! Du glemte å skrive hvorfor banan... Vetafan. Liker det dem ønsker å gjøre med miljø, ruspolitikk og kollektivtrafikk. Samtidig liker jeg lederne. Egentlig ganske random valg. Er visst "min plikt å stemme" så da får det bli random, da.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 [...]Alt for mye polariserende retorikk fra deres politikere og enda verre fra tilhengerne.Er jo ikke hva de sier som betyr noe. Handling teller mer!Edit: Og i mine øyne virker AP handlingslammet. Er ikke så stor fan av Frp sine handlinger. Jeg føler vi går bakover ved at de får makt.Men synes ikke Erna har vært noen dårlig statsminister Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Jeg misliker Frp sterkt, håper de gjør et grusomt valg, og håper de fyker ut av regjering i kveld. Men har ikke helt trua likevel. Endret 11. september 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå