Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skal vi leke en drikkelek???"

 

giphy.gif

 

 

 

FOR DET FØRSTE: Jeg drikker for å kose meg, ikke for å få i meg mest mulig på kortest mulig tid.

FOR DET ANDRE: Hvis denne festen er så dårlig at vi trenger en drikkelek for å bli underholdt, så kan vi pakke sakene og dra hjem nå.

FOR DET TREDJE: Drikkelek er IKKE gøy!

FOR DET FJERDE: Jeg DRITER i din seksuelle historie!

FOR DET FEMTE: Du kan DRITE I min seksuelle historie!

 

 

 

 

Rekk opp hånda hvis du hater drikkeleker!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Står som regel over drikkeleker jeg også, som regel ikke noe problem å si nei :)

 

De som foreslår drikkeleker, er som regel de samme som vil ødelegge en god fest med å gå på byen. 

Lenke til kommentar

Kina? Kult, hva jobber man med når man reiser dit på jobbtur? Er på tur nesten hver uke selv, og man blir jo litt bortskjemt kanskje. Kunne selv aldri tenke meg å sitte på et kontor eller være samme plass lenge. Er gøy å oppleve andre kulturer gjennom jobb, da ser man ting på en helt annen måte enn som turist!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Norge. Offshore i Norge er overlegent alt annet. Men hadde noen uker Perth for noen år siden som var bra. Ellers er Singapore en plass jeg kunne reist til, fikk bare et par dager der

 

Nå er det Angola. Greit nok det også, når man blir vant med det :)

 

Kunne tenkt meg å reise til Kina, men litt olje å holde på med der. Litt misunnelig på Knewt nå kjenner jeg :D

Lenke til kommentar

Jeg jobber som regnskapsfører i en nettbutikk jeg :p Bransjemesse og 2-3 leverandør/fabrikk-besøk sammen med daglig leder er det som står på planen hvis Kina-turen blir noe av. Dette blir min første tur i såfall. Alle de andre på jobb har vært på messer i USA og/eller Tyskland. Mulig det er derfor jeg ble invitert med nå, fordi jeg ikke har vært med på noe annet. Samtidig har jo daglig leder sagt flere ganger at jeg er en av veldig få på jobb han føler han kan diskutere strategi, økonomi, regnskap osv med og samtidig være på samme linje og tankegang. Håper iallfall turen blir noe av. :)

 

(Skal sies at det bare er de faste ansatte som har vært med på tur. Jeg har kun jobbet deltid ved siden av skole, før jeg fikk fast jobb i juni etter endt utdanning..)

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...