Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

 

Sitter og kikker på kommentarfelt på Facebook på diverse artikler om "prishopp" på Netflix. Folk klikker i vinkel over 10 kroner i måneden.... Jeg syns nå en hundrelapp er sinnsykt billig jeg. Det er jo mye mindre enn det kostet å kjøpe en sesong av en serie på DVD i "gamle dager"

Folk klikker med en gang de leser nyheten om at prisen øker uten å engang tenke over om de er sint. Det er nesten blitt automatikk å bli fornærmet for enkelte.

 

Jeg synes det er helt innafor at de øker prisen. Tenk hvor mye eget innhold de produserer, og hvor mye annet de må betale for å ha tilgjengelig. At det har kostet det samme eller mindre som Spotify er et under. 

 

Har enda ikke hørt et eneste godt argument for at noen faktisk skal bli irritert på den nye prisen. Selv for 150 i mnd så er det et bedre valg enn det meste annet, inkludert vanlig tv.

 

 

Som filmarbeider og en som selv har vært en del av en original Netflix-filmproduksjon denne sommeren så ønsker jeg prisøkningen varmt velkommen. Prisene har vært kunstig lave en god stund! Ja takk til høyere produksjonsverdi, og større budsjetter. Netflix er også flinke på å støtte prosjekter i hele verden, ikke bare USA.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null stress med 10 kroner. Er villig til å betale 3-400 kroner måneden hvis nye filmer slippes på en slik tjeneste!

 

Jeg er villig til å betale opp til 500 kr for en tjeneste som kunne gitt alt av serier og som la ut nye episoden dagen etter.

Det samme med fotball. Alt på en tjeneste.

Lenke til kommentar

Da var det en ny runde med Pstereo, og til min store glede er det spådd knallvære alle tre dagene. Kano, Phantogram, Cymbals Eat Guitars og Sinjin Hawke/Alt+J står på planen i kveld. Liker Alt+J og vurderte først de over Sinjin Hawke, men etter noen livervideoer virker Alt+J så sykt kjedelig live. Men samtidig har jeg ikke noe forhold til Sinjin Hawke. Får se hva formen sier utpå kvelden.

 

Også tror jeg turen går til Samfundet og Blood Command etter Pstereo er ferdig. Frister, men får se an formen. Blir en tung planleggingsdag i morgen, og den giggen her vil ikke bedre det noe særlig. Men vi får se, kult band da.

Lenke til kommentar

Er svært lite bevandret i indie selv, jeg. Men en stor del av morroa med festivaler som denne er å oppdage nye band og artister.

 

Så Janove, Kano, Phantogram og alt-J på dag en. Janove var dritt, Kano var dritkult, Phantogram magisk og alt-J helt greit, men en fin måte og avslutte dagen på.

 

I går så jeg JFDR, Brutal Kuk, Sugarhill Gang, Slaves og Röyksopp. JFDR var veldig bra, Brutal Kuk var tøft, Sugarhill Gang var helt magisk, Slaves var kanon og Röyksopp skuffa stort.

 

I dag var planen å se Colter Wall, The Bronx, Jaga, Jazzist, Slowdive og Rival Sons. Men med det drittværet som er spådd i dag er det ikke sikkert jeg gidder å se så mange. Mulig jeg bare ender opp med å se Colter Wall og Slowdive eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg ble akkurat blinka på av en motgående bilist. Rett etter kjørte gjennom en laserkontroll. Er jeg rar når jeg da kjente på at jeg ble ganske irritert, nesten sint? Eller er det flere som og blir det? :p

Jeg setter veldig pris på å bli blinka på hvis det er kontroll da jeg har en tendens til å ligge 10-15 over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...