Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Temperatur og lys bruker å være hemmeligheten til holdbarheten på slike dyrebare drikker. Det er ikke en aktivitet jeg har begitt meg ut på helt enda, men det hørtes interessant ut.

Lenke til kommentar

 

 

*snip*

 

 

This. Se særlig USA mot slutten...

Faen å crazy shit dette var :p

 

Haha :p Mye sære greier som finnes på O' store interwebz, dette er jo ikke i nærheten av å være sært en gang....

 

 

 

Btw: Syns folk her at Cola er digg dagen etter en fyllekule? Har hørt så mange som sverger til det. Jeg klarer det ikke i det hele tatt. Blir nesten dårlig av det. Det gjelder uansett hva jeg har drukket (øl, vin, sprit), men er absolutt verst hvis jeg har brukt Cola som blandevann med sprit.

 

 

Appelsinjuice.

Lenke til kommentar

Haha, han er syk. Det er jeg enig i. Står bare å slenger dritt. Er vel i en av de tidligere episodene da han får han Storhamar spilleren etter seg. Digger også når han og Bonsaksen holder på å mobbe Folle for håret hans. Fader hvor han klikker, men Folle klikker jo egentlig for det meste. Hahah

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Vært turist i egen by i dag, var oppe med fjellheisen :) fantastisk utsikt.

Nå blir det en tur på olearys med noen gamle kompiser.

Bergen? Siste dag i India nå. Trist som juling. Men blir godt å komme hjem å få julestemning med Die Hard filmene. Har fremdeles den siste til gode og, selv om jeg har en anelse av at den skuffer.

 

Er dog ikke jul før

Hans Gruber er død.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...