Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Planen er å bruke opp mot 3 uker, så blir litt lenge med bare Tokyo.

Så har litt på å kombinere f.eks. Tokyo med tropene.

 

Roadtrip er vel kanskje det som frister minst, da det blir eventuelt 5 roadtripen der borte.

Hadde valgt nye steder som jeg ikke har vært tidligere, men igjen, det er forsatt et land jeg har sett masse av fra før.

Er nødvendigvis ikke noe problem at jeg er alene i en bil.

 

I Australia hadde det eventuelt blitt kysten fra Melbourne til Brisbane, men er generelt skeptisk av å kjøre selv på feil siden av veien  :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i Tokyo senest i mars og tre uker er definitivt ikke for lenge. Dra litt rundt med lyntog til byer som Kyoto, Osaka og Nara så skal jeg love deg at tre uker nesten er for lite.

 

Japan er et fantastisk land som er perfekt å reise i, og anbefales på det aller sterkeste til alle som har mulighet.

Lenke til kommentar

Var i Tokyo senest i mars og tre uker er definitivt ikke for lenge. Dra litt rundt med lyntog til byer som Kyoto, Osaka og Nara så skal jeg love deg at tre uker nesten er for lite.

 

Japan er et fantastisk land som er perfekt å reise i, og anbefales på det aller sterkeste til alle som har mulighet.

 

Aldri vært i Japan selv, men om alt går som planlagt tar jeg meg en tur neste år. Og jeg vil anta at jeg setter av et minimum av 3 uker bare for Tokyo. Ikke noe mindre i hvertfall.

 

Også blir det forhåpentligvis 3 måneder eller noe i landet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da er det ikke noe problem, i Tokyo blir man pålagt egg(ikke alltid hønseegg) hvorhen man går. Egg på alt i Japan.

Ser dette, selv McDonalds har egg på burgerne http://www.mcdonalds.co.jp/

 

Mat er en av utfordringene, da jeg generelt sett er veldig kresen og iallefall ikke veldig villig til å prøve noe nytt når jeg ikke forstår menyene  :w00t: 

Men forstår det sånn at det er populært og vanlig med mat fra denne siden av verden.

 

Å oppdage / smake ny mat er ikke noe for meg og absolutt ikke en grunn til at jeg eventuelt reiser til Japan.

Lenke til kommentar

Bra valg! De har veldig mye rar mat i Japan, men også veldig mye digg og en del som heller ikke er så sært. Spesielt grillmaten der er helt rå. Stikk innom en grillspydsjappe i Shibuya som heter Akiyoshi, sett deg ved baren og drikk og spis til du dauer. Da sitter du også to meter unna grillen, og kokken der er helt rå å se på!

Lenke til kommentar

Det smakte ræl ja.

 

Første kvelden etter vi landet og pakket ut var vi skrubbsultne, fant oss en restaurant nær hotellet der det var bildemeny. Fleste kjøpte seg noe gryterettgreier,mens jeg tok ål.

 

Min var kjempespennende, mens gryterettgreiene viste seg var levergryte. Ikke akkurat noe som falt i smak etter 14 timers flytur ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...