Mr. President™ Skrevet 19. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2017 Man skal forresten også ligge i ytterste felt (høyre) når man kjører ut av rundkjøringen uavhengig av hvor man kjørte inn. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2017 Usikkert på om det er påbudt, men det er hvertfall veldig lurt. I tofeltsrundkjøringer med et felt ut altså Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2017 I trearms rundkjøring så er det til høyre man skal ligge om man skal til høyre eller rett frem. Morsomt å bli skjelt ut, når det i tillegg er hans feil at vi holder på å kollidere! Får håpe han smeller inn i en annen bil, og senere forstår at det er han som bryter vikeplikten Dashcam Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2017 Bikka 38 grader her i dag. Da er det trivelig å ha eksamen. Blir godt å dra hjem snart. Nisselue - emoji Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2017 Fikk A på eksamen jeg fikk igjen igår, og idag fikk jeg rift på øyet etter bruk av kappsag. Bra flaks og uflaks jevner seg ut i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2017 Ingen av de har noe med flaks og uflaks å gjøre. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2017 I det minste har jeg lært en gang for alle hvor jeg hører hjemme Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2017 Inne på et trygt kontor? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2017 Ser på Tidenes øyeblikk, med Thor Hushovd. Han har mer hår nå enn i 2010, fascinerende! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2017 https://www.nrk.no/sorlandet/_-jeg-foler-meg-som-en-kjeltring-1.13586362 Eg ler!! Det gjør sikkert fyrene på bildene og :D Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2017 Beskytt de stakkars tyvene. Er så synd på de atte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Fikk plutselig regning og fritt fra den lokale velforeninga til boligfeltet. Er det forventa at jeg betaler på det når jeg "bare" leier en sokkel? En ting er jo at jeg sikkert kan bidra med noen kroner for at det skal se greit ut her. Har forsåvidt ikke noe mot det, bare lurer på om hva folket tenker om forventninger vellet kan ha. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Hva står i leiekontrakten din om dette? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Ingenting. Forbrukerrådets standardkontrakt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Så vidt jeg vet kan ikke utleier sende den videre til deg da. Egentlig tror jeg ikke noen felleskostnader lovlig kan legges til i kontrakten. Det må i så fall være spesifisert som strøm, oppvarming osv. Men kanskje spørre i jusforumet? Skjønner uansett ikke hvorfor velforeningen har adressert det til deg i stedet for huseier... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Utleier har ikke sendt videre. Velforeninga vil sikkert at både huseier og jeg betaler.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2017 Kanskje de tror du eier? Hva slags utgifter er det de har som de mener du skal betale? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2017 Årets kontingent skal visst brukes til å restaurere noen lekeapparater. Tror jeg bare ignorerer regninga, så får jeg heller "klage" hvis de purrer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2017 Kjenner at jeg trenger en skikkelig ferie i år, etter å ha brukt feriedagene i fjor for å sitte hjemme å sture. Blir å reise alene, da alt av venner prioriterer å reise med dama, har barn eller ikke økonomi (eller alt av dette ). Sett på alt i fra roadtrip i statene eller Australia, avslapping i tropene(Hawaii, Thailand oln.) til storbyferie (Tokyo). Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2017 Kjenner at jeg trenger en skikkelig ferie i år, etter å ha brukt feriedagene i fjor for å sitte hjemme å sture. Blir å reise alene, da alt av venner prioriterer å reise med dama, har barn eller ikke økonomi (eller alt av dette ). Sett på alt i fra roadtrip i statene eller Australia, avslapping i tropene(Hawaii, Thailand oln.) til storbyferie (Tokyo). Noen som har noen forslag? Roadtrip og tropene blir kanskje litt kjedelig alene (hvis du ikke liker det da). Storbyferie hadde jeg satset på. Har alltid hatt lyst til å dra til Tokyo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå