Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I trearms rundkjøring så er det til høyre man skal ligge om man skal til høyre eller rett frem.

Morsomt å bli skjelt ut, når det i tillegg er hans feil at vi holder på å kollidere! Får håpe han smeller inn i en annen bil, og senere forstår at det er han som bryter vikeplikten :D

Dashcam  :)

Lenke til kommentar

Fikk plutselig regning og fritt fra den lokale velforeninga til boligfeltet. Er det forventa at jeg betaler på det når jeg "bare" leier en sokkel?

 

En ting er jo at jeg sikkert kan bidra med noen kroner for at det skal se greit ut her. Har forsåvidt ikke noe mot det, bare lurer på om hva folket tenker om forventninger vellet kan ha.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan ikke utleier sende den videre til deg da. Egentlig tror jeg ikke noen felleskostnader lovlig kan legges til i kontrakten. Det må i så fall være spesifisert som strøm, oppvarming osv. Men kanskje spørre i jusforumet?

 

Skjønner uansett ikke hvorfor velforeningen har adressert det til deg i stedet for huseier...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjenner at jeg trenger en skikkelig ferie i år, etter å ha brukt feriedagene i fjor for å sitte hjemme å sture.

Blir å reise alene, da alt av venner prioriterer å reise med dama, har barn eller ikke økonomi (eller alt av dette  :tease: ).

 

Sett på alt i fra roadtrip i statene eller Australia, avslapping i tropene(Hawaii, Thailand oln.) til storbyferie (Tokyo).

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg trenger en skikkelig ferie i år, etter å ha brukt feriedagene i fjor for å sitte hjemme å sture.

Blir å reise alene, da alt av venner prioriterer å reise med dama, har barn eller ikke økonomi (eller alt av dette  :tease: ).

 

Sett på alt i fra roadtrip i statene eller Australia, avslapping i tropene(Hawaii, Thailand oln.) til storbyferie (Tokyo).

Noen som har noen forslag?

Roadtrip og tropene blir kanskje litt kjedelig alene (hvis du ikke liker det da).

Storbyferie hadde jeg satset på. Har alltid hatt lyst til å dra til Tokyo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...