Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jobber ikke i dag, men slipper alt maset rundt 17. mai lell. Låser meg inne, slipper ned persiennene, drikker øl og spiller Rocket League og ser serier hele dagen. Terningkast 6 til alt.

Fni8Qx6.png

Lenke til kommentar

Leverte siste eksamen i bacheloren min i går (sånn bortsett fra at jeg må opp til Trondheim igjen i august og ta opp en...). Flytter til egen kåk på torsdag. Ingen flere internat, kollektiv eller annet tullball. Det blir DIGG. Får ikke internett før i juli, da. Men da får jeg sosialisere meg face to face i stedet for over internett :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett har det ikke noe å si hvor mye du leser til eksamen...

 

Har en kamerat som leste seg skikkelig godt opp. Jeg tok det litt på sparket, og fikk et 4 timers kurs av kameraten min et par dager før eksamen. Jeg fikk C, han fikk D. :p

 

Lykke til, uansett!

Lenke til kommentar

Uansett har det ikke noe å si hvor mye du leser til eksamen...

Uenig :p. Lesing har mye å si, men vil heller si at det har enda mer å si hvordan man leser til eksamen. Såklart er det også avhengig av hvilket fag det er. Når man er ferdig med det materialet man skal ha gått igjennom så er det veldig nyttig å gå igjennom tidligere eksamener i det faget og enten gjøre de eksamene eller i det minste finne ut hvordan man ligger an om man fikk den oppgaven.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte spesifikt på Exphil med den uttalelsen der, altså :p

Daså. Da forstår jeg det godt! 

 

Husker jeg besto en eksamen i militæret som handlet om "etikk og militærmakt" eller noe slikt. Var aldri på noen time, leste aldri opp på noe. Bare møtte opp og tok eksamen og besto. Tullete greier. Aner ikke om den er verdt noe som helst (studiepoeng eller slikt), men var en del som tok den.

Lenke til kommentar

2/4 eksamener ferdig. Exphil på lørdag next. Er virkelig ikke klar for å lese exphil i tre dager nå (ikke at man noen gang kan bli klar for å lese exphil).

 

Lykke til. For å motivere deg litt så er vi litt fra hverandre på smarthetsskalaen. Jeg måtte google hva dette ordet faktisk var. :lol:

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...