Tunky Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Nei, dessverre. Har "levd i nuet" litt for mye de siste årene til at jeg har nok kapital til det på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Veldig fin dag, både i fotballverdenen, men også i været og i det faktum at jeg vant reisegavekort på 10.000 kroner på Radio Norge-quiz. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Veldig fin dag, både i fotballverdenen, men også i været og i det faktum at jeg vant reisegavekort på 10.000 kroner på Radio Norge-quiz. Grattis. Fotballtur? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Blir vel kanskje fort en fotballtur, ja. Må nesten se når gavekortet kommer hva som er betingelser osv. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 http://habloggen.h-a.no/sport/rett-pa-mal/soleklart-gult-kort/ 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Vel, i løpet av min 5. divisjons karrière så var jeg borti litt av hvert av dommere. Man tenker sitt når dommeren sitter på med spillere fra det andre laget, eller når dommeren glemte at det var kamp den dagen, så det ble loddtrekning om hvilket lag sin oppmann som skulle være dommer. Er vel heller ingen dommertrio i 4. div., dommeren deler ut flag til en på hvert lag som skal vinke ved innkast. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Jeg har selv spilt både 6.div og 5.div og husker da vi rykket opp til 5.div var den viktigste forskjellen at da måtte klubben også betale for linjemenn. Så jo, det er dommertrio i 4.div (og også 5.div). Slik er i Trøndelag hvert fall, går derfor ut fra at det er vanlig praksis Endret 4. mai 2017 av Myra- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Stemmer det. Jeg har forøvrig spilt et par kamper i 3. div og der var det til og med fjerdedommer på et par kamper! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Her på Indre Østland, som artikkelen er henta ifra, så var det ikke linjedommere før 3. divisjon for noen år siden ihvertfall. Endret 4. mai 2017 av Sveern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Vel, i løpet av min 5. divisjons karrière så var jeg borti litt av hvert av dommere. Man tenker sitt når dommeren sitter på med spillere fra det andre laget, eller når dommeren glemte at det var kamp den dagen, så det ble loddtrekning om hvilket lag sin oppmann som skulle være dommer. Er vel heller ingen dommertrio i 4. div., dommeren deler ut flag til en på hvert lag som skal vinke ved innkast. Syntes dommerne i 7. divisjon var greie jeg. I min korte karriere i norsk A-lagsfotball så de nesten aldri hvor mye jeg kompenserte for fart og form med å holde i trøya. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Lo godt da jeg fikk denne klassiske svindler-eposten nå i dag. Eposten min har vært helt fri for sånt - frem til nå. Hmpf. "Hei Kjære Hvordan har du det i dag? Håper du er i god helse. Mitt navn er frøken Aisha Mohd, det eneste barnet på sen Dr. og fru Aisha Karim, Jeg vil gjerne investere arven min i ditt land, (..)" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Regner med at du kastet deg over den fantastiske muligheten med en gang? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Selvsagt! Med kontonummer og alt. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Det er bra. Aisha er til å stole på! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Eg elsker oversettelsen av "late dr and mrs..... "! Endret 4. mai 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9105361/ Kvinnen er "lettkledd" og mannen "dasket henne med en grein på skinka" som en del av et eller annet rollespill. Manne blir anmeldt fordi dette virket krenkende og var for offentlig. Kan diskuteres hvorvidt det var noe å anmelde, men hvorfor i alle dager er det bare mannen som blir anmeldt?? Hadde kjønnene vært byttet om så hadde politiet sikkert bare ledd litt og dratt evt. da også anmeldt mannen. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Enig. Kvinnen burde også anmeldes, den skitne tøsa! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Kunne igrunn bare skutt de på stedet! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Og deretter hengt opp likene til skrekk og advarsel? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Og deretter hengt opp likene til skrekk og advarsel? Sånn som Laziofans gjorde med dokker av Romaspillerne i natt! Teksten lyder "Sov med lyset på". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå