Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne godt tenkt meg en Tesla selv, det er mye bil for penga. 

 

Batterier blir også stadig billigere og mer miljøvennlige å produsere.

 

Bor man i en by så er elbil helt sjef, det. Nå som jeg bor midt i Oslo vil jeg helst ha så mange elbiler rundt meg som mulig, mindre bråk og mindre forurensing er deilig.

 

Aller helst skulle større deler av Oslo sentrum blitt "bilfritt", lignende byer som Brüssel, København, München, Madrid, Hamburg osv. Men det er jo en annen diskusjon :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/nyheter/9064361/

 

Ja, energidrikk (koffein) er farlig når du drikker 4,5 liter i løpet av kort tid! Drikker du 7-8 liter vann i løpet av noen timer så er ikke det noe mindre farlig. Betyr ikke at man skal begynne å regulere det også.

Det burde ikke være lov til å selge til personer under 16 år, da må kidsa få tak i det gjennom en voksen, som for eksempel sine foreldre. Har ikke en tenåring under 16 år nok vett i huet til å begrense inntaket sitt så har forhåpentligvis foreldrene det.

 

Men alt i alt så kan man ikke regulere alt som er farlig i overdrevne høye mengder som om det skulle være alkohol/tobakk.

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en Tesla selv, det er mye bil for penga. 

 

Batterier blir også stadig billigere og mer miljøvennlige å produsere.

 

Bor man i en by så er elbil helt sjef, det. Nå som jeg bor midt i Oslo vil jeg helst ha så mange elbiler rundt meg som mulig, mindre bråk og mindre forurensing er deilig.

 

Aller helst skulle større deler av Oslo sentrum blitt "bilfritt", lignende byer som Brüssel, København, München, Madrid, Hamburg osv. Men det er jo en annen diskusjon :)

 

En gigantisk bil som Tesla er nok ikke så fordelaktig i en by. Da er nok heller for eksempel e-golf eller BMW i3 et bedre valg.

Lenke til kommentar

Det burde ikke være lov til å selge til personer under 16 år, da må kidsa få tak i det gjennom en voksen, som for eksempel sine foreldre. Har ikke en tenåring under 16 år nok vett i huet til å begrense inntaket sitt så har forhåpentligvis foreldrene det.

 

Men alt i alt så kan man ikke regulere alt som er farlig i overdrevne høye mengder som om det skulle være alkohol/tobakk.

Mange butikker som opererer med selvpålagte grenser (alt fra 14-18 år). Når det er sagt var jeg fullt klar over hva koffein var og farene med det lenge før jeg var fyllt 14 så er mot en slik lovpålagt grense. Om folk vil være idioter og drikke seg ihjel på koffein må de gjerne gjøre det for min skyld, så lenge jeg slipper å høre de sippe i media som han fyren i saken du linket til.

Lenke til kommentar

Endelig 100% avklart hva jeg gjør fra sommeren av, etter endt bachelor. Blir jobb gitt. Deilig! Nå må jeg bare klare å stå på alle eksamener... :D

 

Og nå har jeg skrevet kontrakt på leilighet også. Da er det bare å skaffe seg et vrak av en bil, og så er man good to go for "voksenlivet".

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...