Tunky Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 3-4k tilbake. Kjekt det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 En bekjent skal kjøpe seg elbil, i tillegg til diesebilen han allerede har, for å kjøre miljøvennlig til jobb. Hva med utslippene ved produksjon av elbilen, spør jeg. "Man kan ikke ta med det i utregningen" svarer han. Mulig han er mer interessert i å kjøre i kollektivfeltet! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 "Alle" har jo elbil nå. Er jo kø i kollektivfeltet om morgenen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 Kjøper gjerne Tesla i fremtiden jeg, liker det teknologiske aspektet ved bilen. Gir faen i utslippene ved produksjon, er ikke slik at vanlige biler produseres uten noe utslipp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 Etter at jeg i år satt på i en Tesla (den nye familieversjonen) må jeg innrømme at det er fristende ja. Skjønner hvorfor den har slått an Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Kunne godt tenkt meg en Tesla selv, det er mye bil for penga. Batterier blir også stadig billigere og mer miljøvennlige å produsere. Bor man i en by så er elbil helt sjef, det. Nå som jeg bor midt i Oslo vil jeg helst ha så mange elbiler rundt meg som mulig, mindre bråk og mindre forurensing er deilig. Aller helst skulle større deler av Oslo sentrum blitt "bilfritt", lignende byer som Brüssel, København, München, Madrid, Hamburg osv. Men det er jo en annen diskusjon Endret 5. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 Bil til 900000 bør vel være mye bil for pengene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 Billigste varianten koster en del mindre enn det da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2017 Rapporter Del Skrevet 5. april 2017 Jupp, er vel alt fra rundt 350.000 og oppover. Også er det jo litt billigere i drift Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Ganske urovekkende at folk ler og latterliggjør denne voldtekten https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10155382272024750 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Bra start på årets Inferno i går. Hard kveld som toppa seg da jeg spydde på en vakt som lurte på om jeg hadde det bra, der jeg sto alene og spydde. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 http://www.tv2.no/nyheter/9064361/ Ja, energidrikk (koffein) er farlig når du drikker 4,5 liter i løpet av kort tid! Drikker du 7-8 liter vann i løpet av noen timer så er ikke det noe mindre farlig. Betyr ikke at man skal begynne å regulere det også. Det burde ikke være lov til å selge til personer under 16 år, da må kidsa få tak i det gjennom en voksen, som for eksempel sine foreldre. Har ikke en tenåring under 16 år nok vett i huet til å begrense inntaket sitt så har forhåpentligvis foreldrene det. Men alt i alt så kan man ikke regulere alt som er farlig i overdrevne høye mengder som om det skulle være alkohol/tobakk. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. april 2017 Rapporter Del Skrevet 16. april 2017 Kunne godt tenkt meg en Tesla selv, det er mye bil for penga. Batterier blir også stadig billigere og mer miljøvennlige å produsere. Bor man i en by så er elbil helt sjef, det. Nå som jeg bor midt i Oslo vil jeg helst ha så mange elbiler rundt meg som mulig, mindre bråk og mindre forurensing er deilig. Aller helst skulle større deler av Oslo sentrum blitt "bilfritt", lignende byer som Brüssel, København, München, Madrid, Hamburg osv. Men det er jo en annen diskusjon En gigantisk bil som Tesla er nok ikke så fordelaktig i en by. Da er nok heller for eksempel e-golf eller BMW i3 et bedre valg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Rart, det kryr av Teslaer i byene. De må jo være helt malplassert om det du sier er korrekt 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Finnes flere Tesla-modeller og ikke alle er "gigantiske". Dessuten er de fleste Teslaene en del penere å se på enn en BMW i3. Vet ikke om du har vært i Oslo, zeebra. Det er nok verdens Tesla-hovedstad Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Rart, det kryr av Teslaer i byene. De må jo være helt malplassert om det du sier er korrekt Det er de jo. Men det er vel greit nok. De folka som kjører dem hadde gjerne turer rundt i Porsche SUV i stedet om de ikke kunne fått billige kule biler som Tesla. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Godt poeng, lubb. Men man skal fortsatt ikke så dypt innpå Frogner før det står en Range Rover i annenhver oppkjørsel. De må jo ha noe å kjøre opp til "hytten på Geilo" med Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april 2017 Rapporter Del Skrevet 17. april 2017 Det burde ikke være lov til å selge til personer under 16 år, da må kidsa få tak i det gjennom en voksen, som for eksempel sine foreldre. Har ikke en tenåring under 16 år nok vett i huet til å begrense inntaket sitt så har forhåpentligvis foreldrene det. Men alt i alt så kan man ikke regulere alt som er farlig i overdrevne høye mengder som om det skulle være alkohol/tobakk. Mange butikker som opererer med selvpålagte grenser (alt fra 14-18 år). Når det er sagt var jeg fullt klar over hva koffein var og farene med det lenge før jeg var fyllt 14 så er mot en slik lovpålagt grense. Om folk vil være idioter og drikke seg ihjel på koffein må de gjerne gjøre det for min skyld, så lenge jeg slipper å høre de sippe i media som han fyren i saken du linket til. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. april 2017 Rapporter Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Endelig 100% avklart hva jeg gjør fra sommeren av, etter endt bachelor. Blir jobb gitt. Deilig! Nå må jeg bare klare å stå på alle eksamener... Og nå har jeg skrevet kontrakt på leilighet også. Da er det bare å skaffe seg et vrak av en bil, og så er man good to go for "voksenlivet". Endret 19. april 2017 av Knewt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå