KANE2009 Skrevet 29. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2017 På jobb hele påskeferien.... Er vel greit det? Bli vel en del tillegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2017 Så fort påska starter skal jeg ikke jobbe før tirsdag 2. mai, digg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2017 På jobb hele påskeferien....Er vel greit det? Bli vel en del tillegg?Nei... Vi har ikke noe særlig ekstra for helligdager. Husker ikke helt men et en engangssum pr dag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2017 Påskeferien starter i dag! Fire uker fri Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2017 Rapporter Del Skrevet 2. april 2017 Sånne artikler som dette plager meg.... Ooooh... Så imponerende av disse folkene som åpner opp huset for tv kjendisene! http://www.tv2.no/underholdning/9009471/ Samme gjengen hadde aldri åpnet huset for en vilkårlig uteligger. Hadde vært artig å tatt en blindtest med skjult kamera. Alt er så mye enklere når det kommer et tv team på døra enn en fremmed fyr. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2017 Rapporter Del Skrevet 2. april 2017 Steike, så sinnssykt deilig vær det er i dag. Satt meg ut i solveggen, og det ble nesten for varmt... Synd at jeg må bruke dagen på en innlevering som skal inn på tirsdag morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Ble gevinst iår også. 6k, hva med dere? Noen som fikk noen smell? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 (endret) 17k til gode står det. Vet ikke hvordan det har skjedd :s Endret 4. april 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Gøy! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Jeg er veldig forvirret må jeg si. Fikk 2k i restskatt ifjor og jeg gjorde likevel ingen endringer på skattekortet, forventet nærmest ny smell i år :S Kanskje de har justert selv og trukket enda mer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 40!før noe er gjort. Håper på et par tusen til. Sånn går det når kona ikke har jobbet all verdens! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Da får du egentlig bare 10, resten tar får kona. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Ble 14k til gode her, over 100 overtidstimer mindre enn året før det igjen, så da ble det litt mindre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Da får du egentlig bare 10, resten tar får kona. Nå... Hu har allerede tatt de 40 40 ganger.... Bare i fjor.... Tog du an? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Jeg er veldig forvirret må jeg si. Fikk 2k i restskatt ifjor og jeg gjorde likevel ingen endringer på skattekortet, forventet nærmest ny smell i år :S Kanskje de har justert selv og trukket enda mer? Sikkert gjort noen endringer for de som får penger fra NAV vet du. 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 5k i minus er alltid kjedelig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Jeg er veldig forvirret må jeg si. Fikk 2k i restskatt ifjor og jeg gjorde likevel ingen endringer på skattekortet, forventet nærmest ny smell i år :S Kanskje de har justert selv og trukket enda mer? Sikkert gjort noen endringer for de som får penger fra NAV vet du. Det må være det! I tillegg til at madrassen ikke rapporterer om alle inntekter og innskudd slik som banken gjør. Blir litt pluss da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Mhmm.... Selger sex for å overleve. Sånn er det mange som har det. Ikke skam deg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Rapporter Del Skrevet 4. april 2017 Ingenting å skamme seg over, det verste er jo at dem tilbyr seg å betale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå