knipsolini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Våknet med urolig mage før matteeksamen i dag. Hadde ikke mer dopapir... Ingen god start på dagen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Improvisert bidet i dusjen? (Nå ser jeg bare for meg Tore Sagen på huk...) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Eg medkjenslar deg, min gode mann I Norge snakker vi norsk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Improvisert bidet i dusjen? (Nå ser jeg bare for meg Tore Sagen på huk...) Riktig! Tror Tore pleier å bruke noen gamle blader når han er tom for dopapir. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Skal se dum og dummere 2 i kveld. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Den er evig lættis. Lo godt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Seriøst? Regnet bare med at den var vanvittig dårlig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Ferdig med dagens eksamen. Én igjen nå. Sjæl! Er så deilig! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Ah, det gikk fantastisk. Håper foreleser får karret seg til å legge ut LF snart, så kan jeg sjekke hvor sterk A-en min er. Der da? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Haha, gratulerer! Jeg tror en B skal være nokså sannsynlig, i verste fall en C. Jeg var ganske dårlig i matte tidligere, så om jeg har klart å nørde meg til å bli en av de bedre i et nokså vanskelig mattefag så blir jeg veldig stolt! Endret 12. desember 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Endret 12. desember 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Haha, gratulerer! Jeg tror en B skal være nokså sannsynlig, i verste fall en C. Jeg var ganske dårlig i matte tidligere, så om jeg har klart å nørde meg til å bli en av de bedre i et nokså vanskelig mattefag så blir jeg veldig stolt! Hehe! Jeg har alltid vært flink i matte, men falt helt gjennom i fjor (gikk et år på NTNU type ingeniør). Matten nå var ganske enkel. Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Jeg har akkurat kjøpt WiiU og bruker en del tid på Mario Kart for tida. Ellers spiller jeg mye forskjellig på både PC og X360.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Dragon Age Inquisition Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Spiller i løpet av året mange forskjellige spill og fra forskjellige sjangre. De jeg kommer på i øyeblikket er Madden, FM, FIFA, PCM, CS:GO, BF4, Diablo 3(med den nye expansion packen), Rust og GTA5. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Kun gamle og "nyere" Nintendo-spill om jeg først skal spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Mye forskjellig altså, ligger selv på dota og csgo (valve<3), fifa har tapt seg etter ultimate team i min mening. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Spiller Beach buggy racing på mobilen de få gangene eg spiller noe ? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 *snip* This. Se særlig USA mot slutten... Faen å crazy shit dette var Hvilke spill er det folket her bruker litt av fritiden på, kun fifa og fotballmanager (kanskje PES, lol) eller er det andre ting som interesserer? Call of Duty Advanced Warfare og Driveclub Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 *snip* This. Se særlig USA mot slutten... Faen å crazy shit dette var Haha Mye sære greier som finnes på O' store interwebz, dette er jo ikke i nærheten av å være sært en gang.... Btw: Syns folk her at Cola er digg dagen etter en fyllekule? Har hørt så mange som sverger til det. Jeg klarer det ikke i det hele tatt. Blir nesten dårlig av det. Det gjelder uansett hva jeg har drukket (øl, vin, sprit), men er absolutt verst hvis jeg har brukt Cola som blandevann med sprit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Cola blir altfor søtt for min del, og gjør det hele mye verre. Sverger til vann. Men sjeldent jeg er på en skikkelig fyllekule, foretrekker å være måteholden og drikke et par-tre-fire jævlig gode øl, framfor en kasse med billig skit eller drinker som smaker lollipop-is. Endret 13. desember 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå