Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Folk som ikke møter til avtalt tid og faen ikke gidder å gi beskjed. Det irriterer meg max. Dette problemet ble borte i 2000, folk er bare så jævlig late. Eller er det dårlig oppdragelse?

Ikke møte opp i det hele tatt, eller komme for sent? Begge er jo irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke møte opp i det hele tatt, eller komme for sent? Begge er jo irriterende.

Han her møtte opp, 40 minutter for sent. Hadde dratt hvis jeg ikke var avhengig av å få produktet han solgte meg idag.

Veldig sjeldent at jeg opplever at folk ikke møter.

Lenke til kommentar

Rodde bortimot sammenhengende på maks motstand, bortsett fra noen tørk med håndkle og drikkepauser.

Men rodde jo rolig i går. Sist eg rodde en time ble det 14km, så det er litt forskjell. Men har vært så mye syk den siste tiden, så må ta det litt piano.,

De gutta som ror mye er jo helt ville her ute. Da er 13km på en time en vits :D

Lenke til kommentar

Kan anbefale Logan som har premiere i dag, det var en superhelt film utenom det vanlige det!

Hvordan er den i forhold til den forrige? Syns den første var ok+, den andre var totalt bøtte. Har derfor vært litt reservert mot å se denne.

Lenke til kommentar

Rodde bortimot sammenhengende på maks motstand, bortsett fra noen tørk med håndkle og drikkepauser.

Men rodde jo rolig i går. Sist eg rodde en time ble det 14km, så det er litt forskjell. Men har vært så mye syk den siste tiden, så må ta det litt piano.,

De gutta som ror mye er jo helt ville her ute. Da er 13km på en time en vits :D

Jeg bruker å ligge på ca samme fart som deg når jeg ror. Ligger på opp mot 14-16 km/t og da syns jeg at jeg ror i terskel og opp mot maks i enkelte spurter. Sliter litt med å ro. Syns det er så kjedelig :/

God trening er det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kan anbefale Logan som har premiere i dag, det var en superhelt film utenom det vanlige det!

Hvordan er den i forhold til den forrige? Syns den første var ok+, den andre var totalt bøtte. Har derfor vært litt reservert mot å se denne.

Dette er noe helt annet enn vi har sett tidligere, og den fungerer fint som en standalone film (iallefall om man kjenner litt til X-Men universet).

Dyster, brutal vold, pupper, banning og mørk-humor.

Definitivt den beste Wolverine filmen, og mest sannsynlig også den beste X-men filmen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...