Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har forstått: ja. Tilbyderne driver en form for samarbeid hvor de kun bygger ut i "sine" områder. Dette har selvfølgelig også med kostnad på utbygging å gjøre. Jeg vet det har vært snakk om tidligere at staten vil åpne opp for konkurranse ved å tvinge selskapene til å ha "alle tilbydere" på sine nett, men såvidt meg bekjent skjedde det ikke noe mer. Så per nå blir man bundet til å ha internettabonnement hos den tilbyderen som er i ditt område og som dermed har tatt utbyggingskostnaden. Samme vil jo være tilfelle i COAX verden (dvs, du er tvunget til å ha for eksempel Get med mindre det er Canal Digital i området og du er villig til å betale for installasjon).

Lenke til kommentar

Internett var fucka i mange timer i dag og jeg har brukt opp alle dataene på mobilen. Det betydde jo at jeg kunne ta pause fra arbetet med god samvittighet. Hadde Skam liggende (noe måtte jeg jo finne på uten internett). Har nå sett 9 episoder, og for å være helt ærlig skjønner jeg ikke hypen? Klein serie, ræva skuespillere, dog helt grei underholdning. Har jo egentlig ikke skjedd en dritt hittil. Synes ikke Nora er digg og William er jo overhodet ikke kjekk? Wtf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellige meninger om Skam, her er min.

 

En fantastisk skrevet og produsert tv-serie som traff en nerve ikke bare midt i den generasjonen som er ungdom nå, men også øvrige deler av befolkningen. Serien tar opp viktige temaer på en opplysende og nyskapende måte. Skam har blitt en stor suksess ikke bare i Norge, men også internasjonalt. Eksempel: bare i Kina har Skam over 210 millioner seere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Serien kan være så godt skrevet og produsert den bare vil, den, men når skuespillerne er så håpløse at de ville slitt med og få roller i filmer som Astro-Zombies, Troll 2, Manos: The Hands of Fate, Nail Gun Massacre, Microwave Massacre osv. så blir det bare helt feil. Dårlig skuespiller kan være helt topp, det, sånn som i alle disse filmene, men da må resten stå i stil med skuespillet. Det gjør det ikke i Skam.

 

Disse filmene er forresten helt kanon. Fantastiske eksempler på "so bad it's good". Perfekte sammen med en vennegjeng, store mengder øl og pizza.

Endret av """
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...