Isbilen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Oppfør dere fint nå da, barn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Vi? Går strengt talt ikke an. Endret 24. februar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Trodde og banan var i barnehage. Men henger jo ikke med på alt.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Såvidt jeg har skjønt med fibernett er det ofte 1 tilbyder som bygger ut i et område. Betyr det da at man er bundet til å ha internettabonnementet hos denne éne leverandøren dersom man ønsker fiber? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Såvidt jeg har forstått: ja. Tilbyderne driver en form for samarbeid hvor de kun bygger ut i "sine" områder. Dette har selvfølgelig også med kostnad på utbygging å gjøre. Jeg vet det har vært snakk om tidligere at staten vil åpne opp for konkurranse ved å tvinge selskapene til å ha "alle tilbydere" på sine nett, men såvidt meg bekjent skjedde det ikke noe mer. Så per nå blir man bundet til å ha internettabonnement hos den tilbyderen som er i ditt område og som dermed har tatt utbyggingskostnaden. Samme vil jo være tilfelle i COAX verden (dvs, du er tvunget til å ha for eksempel Get med mindre det er Canal Digital i området og du er villig til å betale for installasjon). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Noen som har gode/dårlige erfaringer med OneCall? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Litt dårlige erfaringer fra reklamene deres. De er irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Set ytterst sjelden på tv,så det gjør meg ikke noe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Gikk for OneCall etter anbefaling av en kompis og hans kjære da jeg kjøpte ny mobil på slutten av fjoråret, og så langt har jeg utelukkende positive ting og si. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Har du lest betingelsene på bonusen? Som regel må du vinne 10 ganger det du fikk i bonus før du i hele tatt får tatt ut noe. Her er pengene jeg akkurat vant på gratisbet'et jeg fikk fra betsson nevnt ovenfor her. Var 1.5 i omsetningskrav. Endret 26. februar 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Internett var fucka i mange timer i dag og jeg har brukt opp alle dataene på mobilen. Det betydde jo at jeg kunne ta pause fra arbetet med god samvittighet. Hadde Skam liggende (noe måtte jeg jo finne på uten internett). Har nå sett 9 episoder, og for å være helt ærlig skjønner jeg ikke hypen? Klein serie, ræva skuespillere, dog helt grei underholdning. Har jo egentlig ikke skjedd en dritt hittil. Synes ikke Nora er digg og William er jo overhodet ikke kjekk? Wtf. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Skam er en helt grusom serie. Faen til provoserende dårlig skuespill. Dritt fra ende til annen. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Var så heldig å måtte lese på nasjonalbiblioteket i noen måneder i vår og der var Skam det eneste de 16-åringene pratet om. På den annen side er det jo akkurat denne gruppen de henvender seg til. Jenter (primært) i 14-17 årsalderen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Forskjellige meninger om Skam, her er min. En fantastisk skrevet og produsert tv-serie som traff en nerve ikke bare midt i den generasjonen som er ungdom nå, men også øvrige deler av befolkningen. Serien tar opp viktige temaer på en opplysende og nyskapende måte. Skam har blitt en stor suksess ikke bare i Norge, men også internasjonalt. Eksempel: bare i Kina har Skam over 210 millioner seere. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Serien kan være så godt skrevet og produsert den bare vil, den, men når skuespillerne er så håpløse at de ville slitt med og få roller i filmer som Astro-Zombies, Troll 2, Manos: The Hands of Fate, Nail Gun Massacre, Microwave Massacre osv. så blir det bare helt feil. Dårlig skuespiller kan være helt topp, det, sånn som i alle disse filmene, men da må resten stå i stil med skuespillet. Det gjør det ikke i Skam. Disse filmene er forresten helt kanon. Fantastiske eksempler på "so bad it's good". Perfekte sammen med en vennegjeng, store mengder øl og pizza. Endret 27. februar 2017 av """ 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Vil ikke LFC-supportere lage kamptråder her inne eller? (Leicester vs Liverpool) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Litt dumt... Riktignok seriekamp, men ikke relevant for tråden bshagen... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ups, sorry. Dette skulle ikke handle om fotball dette kanskje Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Nei. Her inne skal vi bare diskutere Skam! hehe..... Du ordnet det jo du Endret 27. februar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå