Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har du lest betingelsene på bonusen? Som regel må du vinne 10 ganger det du fikk i bonus før du i hele tatt får tatt ut noe.
Var iallefall slik når jeg fikk 200% av innskuddet i bonus (beløp 3000) under fotball-VM for snart 3 år siden, jeg måtte vinne 30 000 før jeg kunne ta ut noe annet enn innskuddet jeg fikk bonus av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Omsetting er et mer korrekt beskrivelse av det jeg forsøkte å si.

Må ikke ha 30 000 på konto, men omsatt for 30 000.

 

Jeg fikk heldigvis cashet ut den gang, etter å ha bettet 500,- på neste innkast godt opp mot 100 ganger.

Satt igjen med 8000 inkludert innskuddet, bruke halvannen måned på å få utbetalt pengene fra Unibet og har ikke tippet siden. :tease:

Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan åpne konto hos f.eks. Unibet flere ganger med forskjellig mail og navn for å få bonus flere ganger? Regner med at det må være ganske strengt på at man ikke kan gjøre det.

Nei, det går ikke og er heller ikke lov. Du mister all gevinst på samtlige kontoer og blir utestengt når du tar ut. :)

Lenke til kommentar

Må si at Trump fascinerer meg. Først tenkte jeg at han kom til å være en blaff som folk vendte seg mot etter kort tid. Nå har det ikke gått lang tid og alt han har fått er motstand, men det virker som at han greier å samle folket rundt en sterkere nasjonalisme. Blir spennende å se hva han klarer å endre på de 4 årene han sitter, eventuelt 8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...