Mr. President™ Skrevet 17. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2017 Gjør vel det, men de poster lenker til artikler der så du trenger bare å gå innom nettsiden deres. Er jo bare å ikke lese det, men forventer litt mer seriøst innhold når Facebook-siden deres heter TV 2 Nyhetene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2017 Sikker på at du ikke har likt "Mamma til Michelle Fanklubb" eller noe? Jeg liker stort sett det meste av nyhetssider og aviser på Facebook og kan ikke huske å ha sett noe som helst om henne på noen form for medier den siste tida... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2017 Med mindre fanklubben hennes heter TV 2 Nyhetene, VG og Dagbladet så nei. Som sagt.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om man kan åpne konto hos f.eks. Unibet flere ganger med forskjellig mail og navn for å få bonus flere ganger? Regner med at det må være ganske strengt på at man ikke kan gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Har du lest betingelsene på bonusen? Som regel må du vinne 10 ganger det du fikk i bonus før du i hele tatt får tatt ut noe.Var iallefall slik når jeg fikk 200% av innskuddet i bonus (beløp 3000) under fotball-VM for snart 3 år siden, jeg måtte vinne 30 000 før jeg kunne ta ut noe annet enn innskuddet jeg fikk bonus av. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Det er bare å regne ut fra starten av sånn at man ikke setter gigantiske bets. Det er ikke så ille omsetningskrav egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Omsetting er et mer korrekt beskrivelse av det jeg forsøkte å si. Må ikke ha 30 000 på konto, men omsatt for 30 000. Jeg fikk heldigvis cashet ut den gang, etter å ha bettet 500,- på neste innkast godt opp mot 100 ganger. Satt igjen med 8000 inkludert innskuddet, bruke halvannen måned på å få utbetalt pengene fra Unibet og har ikke tippet siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som vet om man kan åpne konto hos f.eks. Unibet flere ganger med forskjellig mail og navn for å få bonus flere ganger? Regner med at det må være ganske strengt på at man ikke kan gjøre det. Nei, det går ikke og er heller ikke lov. Du mister all gevinst på samtlige kontoer og blir utestengt når du tar ut. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Bonus hos betting selskaper er bare tull. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Bare hvis du er dårlig til å bette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Bonus hos bettingselskaper er ikke bare tull. I sommer var jeg nære summer på >10k flere ganger på gratisbets. Ikke så mye som skal til egentlig (sånn bortsett fra at Ronaldo må sette straffen sin 5 cm lenger til høyre og universet må slutte å hate meg så jævelig). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg har hatt stort hell med bonusene. Klarer å omsette de greit innen kravet, og casher ut bonus samt en liten profitt innen en måned. Nå har jeg dessverre vært gjennom de beste selskapene... blir ikke så mye profitt av kun tippingen, men pytt pytt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Da foreslår jeg litt mer trening og litt med D-vitaminer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Vet ikke hva som overrasker mest! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Da foreslår jeg litt mer trening og litt med D-vitaminer Ingen av de er mangelvare her. Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Vet ikke hva som overrasker mest! Av? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Vet ikke hva som overrasker mest! Av? At du blir sliten av bussturen til skolen eller at du tilsynelatende går på skole 4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Må si at Trump fascinerer meg. Først tenkte jeg at han kom til å være en blaff som folk vendte seg mot etter kort tid. Nå har det ikke gått lang tid og alt han har fått er motstand, men det virker som at han greier å samle folket rundt en sterkere nasjonalisme. Blir spennende å se hva han klarer å endre på de 4 årene han sitter, eventuelt 8. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Blir det 8 så skal jeg ha meg en billett med SpaceX til Mars Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg blir sliten av bussturen til skolen liksom.. Vet ikke hva som overrasker mest! Av? At du blir sliten av bussturen til skolen eller at du tilsynelatende går på skole Ja trodde du fortsatt hadde et par år igjen i barnehagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå