""" Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Hoppet akkurat fra Run the Jewels til denne godbiten: Bra hook av Brian Eno. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 God morgen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Trøtt.. Eksamen i morgen, så det et siste gjennomgang av pensum i dag Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Meh,snø ute... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Trøtt.. Eksamen i morgen, så det et siste gjennomgang av pensum i dag Hva da? Har eksamen på torsdag selv. Skal diskutere pensum med en i "klassen" senere i dag. (Kalles det en klasse når man er 350 stykker? ) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Psykologi. Tja, jeg kaller seminarene for klasser og forelesninger for, ja forelesninger Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Aha, ja. Har ikke seminarer og sikt, bare forelesninger og gruppeoppgaver. Så jeg regner alle som går samme årstrinn som meg på samme studie som "klasse" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Ny lungo på vei ned før dagens jogg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg bruker presskanne jeg. Tar marginalt lengre tid, og blir så mye bedre Når jeg blir "voksen" skal jeg ha kaffimaskin man fyller med bønner, som kverner og lager kaffi. Da funker det med "maskinkaffi". Har en kapselmaskin selv, men bruker den aldri til svart kaffi, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Presskanne er litt skummelt mtp kolesterol.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Det beste er å kverne selv og brukte trakter. Da får man best kaffe uten kolesterol ? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hei. Jeg er på jobb.Hei. Jeg er hjemme. Jeg er på skolen! Det var snø når jeg sto opp i dag! Det var koselig Vil noen bli med på snøballkrig? E: Leif Endret 2. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Presskanne-kaffi (og kok) er ikke ugunstig for kolesterolet så lenge man ligger på "moderat inntak" (6-7 kopper om dagen) vel? Ingen fare for meg. Drikker lite kaffi utenom eksamensperioden. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Det beste er å kverne selv og brukte trakter. Da får man best kaffe uten kolesterol Det beste er kaffen til bestemor! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Det var snø når jeg sto opp i dag! Det var koselig Vil noen bli med på snøballkrig? E: Leif Snøballkrig? Det er lenge siden nå Det er synd at skolen skal ødelegge alt som er gøy. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Enig! Skolen altså! Vi har tentamen i dag. I norsk. Det er kjedelig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Snø flere plasser i Norge i dag da, eller er vi alle i Tromsø? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Du skal ha eksamen Espp. Kom deg ut av forumet.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Ikke noe snø i bartebyen. Det lille som kom i går forsvant i natt.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Snø flere plasser i Norge i dag da, eller er vi alle i Tromsø? Nei, Namsos her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå