Jotun Skrevet 31. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2017 Funderer på hvordan folk klarer å underholde seg av det...Hvor er relevansen til mitt spm? Fy deg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2017 Unnskyld, skal ringe dem og spørre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Takk. Litt respekt hadde vært fint. Dette er liksom en kose tråd. Når det er sagt: eg kose meg med farmen eg. Aleine.... På kveldene.... Av og til i reprise på formiddagen. Aleine.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 I går kveld spilte eg ratchet and clank. Artig! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Syns det er djevelsk hyggelig at skrivingen din har tatt seg opp 800 hakk, men tenker at det kan være hyggelig å spørre om du har det bra? Blitt singel? 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Jada. Lykkelig gift og to barn! ? Takk for omtanken! Men hu har begynt å jobbe så eg er mye barnevakt for tiden.... Litt kjedelig men greit med kroner og da. Endret 1. februar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Hahaha, godt å høre! ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Men ratchet og clank ass... Ble hekta! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2017 Faen skjer med søke-funksjonen?? Får ingen resultater uansett hva jeg søker på i en tråd. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Takk. Litt respekt hadde vært fint. Dette er liksom en kose tråd. Når det er sagt: eg kose meg med farmen eg. Aleine.... På kveldene.... Av og til i reprise på formiddagen. Aleine.... Å fy faen. Begynt å lese rosablogger også eller? Endret 7. februar 2017 av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2017 Bare fotballfrue og sophie Elise. Men de leser nå alle? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Å.... Kult å se så mange ikke skjønne innlegget til presidenten. Barn skjønner heller ikke sarkasme. Du er så J*** flink til å ta mann istedenfor ball. Lurer på om du noen gang klarer å la noe slikt ligge...? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Har eg tatt en mann? Men er elsk når man skal være kul og disse et innlegg så viser det seg at man ikke skjønner innlegget man disser. That is naaaais! Endret 8. februar 2017 av Jotun 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Har eg tatt en mann? "Barn skjønner heller ikke sarkasme" ... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Har eg tatt en mann?"Barn skjønner heller ikke sarkasme" ...Å beklager. Vi har nok forskjellige definisjoner på mann. Sorry. Ikke meningen! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Da har eg fått gang på snøkanona mi! Funker og gitt! ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Var det en metafor? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2017 Nope. Ikke denne gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2017 Når det var så jævlig med snø i Rogaland for noen år siden, så gikk velforeningen i nabolaget til foreldrene mine inn for å kjøpe snøfreser, de satte et budsjett på 10 000, og sendte ut et av de tillitsvalgte. Da han kom tilbake, var det ganske tydelig at han hadde brukt mer, mye mer enn avtalt. For det han hadde kjøpt lignet mest på en tanks bygget om for å måke snø, med belter og hele pakka. Viste seg at han lagt ut 20 000 av sine egne penger, og forventet ganske kjapt å bli tilbakebetalt av hele nabolaget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2017 Tviler på at eg trenger snøfreser de aller første dagene! Blir ikke meter på meter her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå