Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Har ikke disse problemene i bilen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Miljøsvin. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Lite poeng å kjøre rundt midt i en by Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Har ikke disse problemene i bilen min Tenner'u på å koke jorda, eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2017 Jepp. Han syns det er hot.....yeah.... Asså.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2017 https://www.twitch.tv/theleagueofrockets The Twelve Titans, 1v1 turnering i Rocket League med de aller beste spillerne i verden kommer til å stå igjen som et av høydepunktene i 2017. Faen så bra! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) "Folk banan hater hyttetur-spesial" - Folk som står opp tidlig om morgenen for å dra på skitur. Det er helt greit å stå opp tidlig om morgenen å dra på skitur. Det betyr IKKE at JEG skal opp tidlig om morgenen for å dra på skitur og det er ikke din rett å plage meg for å få meg opp. - Folk som ikke skal være med å spleise på ting fordi de ikke har spist noe av det. "Jeg brukte ikke agurk i mine taco-wraps, så akkurat den skal ikke jeg være med å betale for". - Folk som vet svaret når man spiller Geni/Trivial Pursuit men ALLIKEVEL skal bruke 5 minutter på å resonnere seg fram til svaret, som de allerede visste fra før. - Vi holder oss på Geni/Trivial Pursuit. Folk som skal komme med fuckings tilleggsinfo om spørsmålet/svaret for å vise hvor "smarte" de er. INGEN bryr seg, og jeg har heller ikke tenkt å sitte å spille quizspill til klokken 4 i natt. Når du har svart så er det nestemann sin tur. - Vi fortsetter med Geni/Trivial Pursuit. Folk som ikke sender terningen videre når de er ferdig med sin runde sånn at jeg må kaste meg over bordet for å få sendt den videre. Har fortsatt ikke tenkt å spille quizspill til klokken 4 i natt. - Folk som godtar andres svar i Geni/Trivial Pursuit når de ikke er i fuckings nærheten av riktig svar. - Folk som pakker min koffert innerst i bagasjerommet når jeg skal av først. Endret 30. januar 2017 av banansplitt™ 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Men alt-i-alt var det en fin tur? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Folk som spiller Geni/Trivial Pursuit Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Men alt-i-alt var det en fin tur? Absolutt! Storkoste meg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) - Folk som ikke skal være med å spleise på ting fordi de ikke har spist noe av det. "Jeg brukte ikke agurk i mine taco-wraps, så akkurat den skal ikke jeg være med å betale for". Kjenner det koker i blodet av den der, enkelte personer i vennekretsen ble bare invitert med 1 gang på hytta for å si det slik. Endret 30. januar 2017 av Sveern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Hadde en "kompis" som var med på guttetur, han betalte aldri tilbake pengene for flybilletten, så resten av oss endte opp med å spleise for at han som bestilte ikke skulle ta helle støyten (gikk riktignok noen måneder uten de tusenlappene). Kan trygt si at han ikke har en plass i gjengen lenger. Jeg er selv litt kresen i matveien, men hadde aldri slått meg og nekte å betale 2 kroner for en agurk som noen andre spiste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Eg er blitt så gammel nå at eg gidder ikke omgås folk på fritiden min som fortsatt irriterer meg og har slike tragiske sider. Eg er veldig mye alene..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Tenk heller på de som eg ikke gidder å være med. DE har det fælt de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Klar for AZ Alkmaar: Brukte Henriksen som rådgiver Har skrevet under på en avtale til sommeren 20121 med den nederlandske klubben Sakset fra adressa. Litt av en kontrakt! Usikker om Jonas Svensson blir hele perioden ut Kilde:http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Na-er-Svensson-klar-for-AZ-Alkmaar-229696b.html Endret 30. januar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Tenk heller på de som eg ikke gidder å være med. DE har det fælt de. Du sier noe der, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Fundere på hvordan de klarte å kalle det farmen kjendis og ikke kjendis farmen... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Funderer på hvordan folk klarer å underholde seg av det... 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2017 Fundere på hvordan de klarte å kalle det farmen kjendis og ikke kjendis farmen... What. Trodde det het Kjendis-Farmen jeg. Nå ser ikke jeg på TV så alt jeg vet om farmen er fra overskriftene til VG/DB og slikt, men det er rart at de gjorde det slikt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå