Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

"Folk banan hater hyttetur-spesial"

- Folk som står opp tidlig om morgenen for å dra på skitur. Det er helt greit å stå opp tidlig om morgenen å dra på skitur. Det betyr IKKE at JEG skal opp tidlig om morgenen for å dra på skitur og det er ikke din rett å plage meg for å få meg opp.

- Folk som ikke skal være med å spleise på ting fordi de ikke har spist noe av det. "Jeg brukte ikke agurk i mine taco-wraps, så akkurat den skal ikke jeg være med å betale for".

- Folk som vet svaret når man spiller Geni/Trivial Pursuit men ALLIKEVEL skal bruke 5 minutter på å resonnere seg fram til svaret, som de allerede visste fra før.

- Vi holder oss på Geni/Trivial Pursuit. Folk som skal komme med fuckings tilleggsinfo om spørsmålet/svaret for å vise hvor "smarte" de er. INGEN bryr seg, og jeg har heller ikke tenkt å sitte å spille quizspill til klokken 4 i natt. Når du har svart så er det nestemann sin tur.

- Vi fortsetter med Geni/Trivial Pursuit. Folk som ikke sender terningen videre når de er ferdig med sin runde sånn at jeg må kaste meg over bordet for å få sendt den videre. Har fortsatt ikke tenkt å spille quizspill til klokken 4 i natt.

- Folk som godtar andres svar i Geni/Trivial Pursuit når de ikke er i fuckings nærheten av riktig svar. 

- Folk som pakker min koffert innerst i bagasjerommet når jeg skal av først.

Endret av banansplitt™
  • Liker 7
Lenke til kommentar

- Folk som ikke skal være med å spleise på ting fordi de ikke har spist noe av det. "Jeg brukte ikke agurk i mine taco-wraps, så akkurat den skal ikke jeg være med å betale for".

Kjenner det koker i blodet av den der, enkelte personer i vennekretsen ble bare invitert med 1 gang på hytta for å si det slik.

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde en "kompis" som var med på guttetur, han betalte aldri tilbake pengene for flybilletten, så resten av oss endte opp med å spleise for at han som bestilte ikke skulle ta helle støyten (gikk riktignok noen måneder uten de tusenlappene).

Kan trygt si at han ikke har en plass i gjengen lenger. 

Jeg er selv litt kresen i matveien, men hadde aldri slått meg og nekte å betale 2 kroner for en agurk som noen andre spiste. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Klar for AZ Alkmaar: Brukte Henriksen som rådgiver

Har skrevet under på en avtale til sommeren 20121 med den nederlandske klubben

Sakset fra adressa. Litt av en kontrakt! Usikker om Jonas Svensson blir hele perioden ut

Kilde:http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Na-er-Svensson-klar-for-AZ-Alkmaar-229696b.html

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...