Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ABB? Ingenting. Mahamud? Alt. Først og fremst gjør hun helsevesenet en bjørnetjeneste, for det andre så er det bortkastet penger når det helt sikkert finnes verre saker enn akkurat ham. Jeg sammenliknet fordi han har fått alle konsekvensene før det i det hele tatt har blitt tatt til retten, imens Norges verste forbryter (siden 2. VK?) får omtrent gjøre som han vil på bekostning av norske skattepenger. Norge ble nærmest latterliggjort da det ble kjent at han fikk lov til å ta staten til domstolene, argumentene var at Norge er en rettsstat. Det i seg selv er jo fint, men det gjelder tydeligvis ikke for alle.

Da kan jeg anbefale deg å lese denne posten: http://erikstephansen.blogg.no/1484580611_er_det_s_lurt__gi_lis.html

Som du ser har saken veldig lite med Listhaug å gjøre. Man kan beskylde hun kjerringa for mye rart, men dette er ikke en av de sakene som er hennes feil. 

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

 

ABB? Ingenting. Mahamud? Alt. Først og fremst gjør hun helsevesenet en bjørnetjeneste, for det andre så er det bortkastet penger når det helt sikkert finnes verre saker enn akkurat ham. Jeg sammenliknet fordi han har fått alle konsekvensene før det i det hele tatt har blitt tatt til retten, imens Norges verste forbryter (siden 2. VK?) får omtrent gjøre som han vil på bekostning av norske skattepenger. Norge ble nærmest latterliggjort da det ble kjent at han fikk lov til å ta staten til domstolene, argumentene var at Norge er en rettsstat. Det i seg selv er jo fint, men det gjelder tydeligvis ikke for alle.

Da kan jeg anbefale deg å lese denne posten: http://erikstephansen.blogg.no/1484580611_er_det_s_lurt__gi_lis.html

Som du ser har saken veldig lite med Listhaug å gjøre. Man kan beskylde hun kjerringa for mye rart, men dette er ikke en av de sakene som er hennes feil.

Poenget mitt er at jeg synes vi bruker ressurser på helt feil ting. UDI hadde fått 200 ekstra stillinger til noe annet, da de ble ferdig med det så begynte de på å fjerne innvandrere som har løyet seg til Norge. Helt fair altså, men det finnes mange kriminelle utlendinger som man kan bruke de ressursene på.

Kanskje Listhaug skulle omprioritere litt?

 

 

Sorry for all politikken folkens.

Lenke til kommentar

Listhaug ba jo UDI om å se nærmere på, og bruke mer ressurser enn før på disse sakene i fjor. Så hun har absolutt en finger med i spillet. Som integreringsminister kunne hun også uttalt seg laaaangt mer til fordel for denne stakkars mannen som er norsk, bidrar til samfunnet og blir statsløs og utsatt for fare hvis han mister sitt norske statsborgerskap som han fikk for 17(!!!!!!) år siden. 

 

Det er bare så lite produktivt. Og så lite konstruktivt. Noen mener vi skal ta inn færre innvandrere, helt fair å mene det, men når vi først tar imot folk skal det gjøres ordentlig. Der feiler Listhaug kapitalt, og bidrar bare til å skape fremmedfrykt, hat og dårligere integrering i det norske samfunnet.

 

Beklager politikken jeg også. Men Listhaug har jeg svært lite til overs for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Listhaug ba jo UDI om å se nærmere på, og bruke mer ressurser enn før på disse sakene i fjor. Så hun har absolutt en finger med i spillet. Som integreringsminister kunne hun også uttalt seg laaaangt mer til fordel for denne stakkars mannen som er norsk, bidrar til samfunnet og blir statsløs og utsatt for fare hvis han mister sitt norske statsborgerskap som han fikk for 17(!!!!!!) år siden. 

 

Det er bare så lite produktivt. Og så lite konstruktivt. Noen mener vi skal ta inn færre innvandrere, helt fair å mene det, men når vi først tar imot folk skal det gjøres ordentlig. Der feiler Listhaug kapitalt, og bidrar bare til å skape fremmedfrykt, hat og dårligere integrering i det norske samfunnet.

 

Beklager politikken jeg også. Men Listhaug har jeg svært lite til overs for.

Jeg har ikke så veldig mye til overs for hun jeg heller, men faktum er at hvis jobben hadde blitt gjort ordentlig for 17 år siden hadde ikke dette skjedd, ergo ligger skylden hos de som var i regjering da. I tillegg ble UDI instruert om å se nærmere på disse sakene i 2015 (se link lengre oppe), lenge før Listhaug var tiltenkt noen rolle i regjeringen. Skal vi belønne folk for å lyve, bare fordi de har klart å lyve lenge? Blir helt feil i min bok. Blir også feil i min bok at vi skal diskriminere basert på utdannelse. Om man er vaskehjelp eller bioingeniør har man vel akkurat samme behov for beskyttelse (når dette er reelt)? Forøvrig enig i det Mr. P skriver at kriminelle innvandrere burde prioriteres i første rekke (og da med nulltoleranse for alvorlige lovbrudd), ikke folk som bidrar, men har du løyet på søknaden din mener jeg du skal ut, uansett om det er for 1 år siden eller 20. Dog som sagt enig i at første prioritet burde være å få ut kriminelle innvandrere. 

 

Og bare for å legge til det: jeg skyr politikere som pesten. Maken til løgnaktige, feige hyklere skal man lete lenge etter.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Det er noen kule ting med det. Mer fotballferdigheter involvert, keeperne har større sjanse til å redde og det belønner lag med teknisk gode spillere.

 

Men det er nettopp det siste punktet jeg ikke er så stor tilhenger av. Jeg liker simplisiteten straffekonk gir nå. Et spark på ballen, en mulighet til å redde. Det gir mindre "teknisk begavede" lag en sjanse mot topplag. Så har man selvsagt også bingoaspektet med det. Som både er negativt og positivt, jeg heller mot positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...