Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marius Høiby er sikkert en grei nok fyr, men fytti rakkern så lyst jeg får til å denge til han når jeg ser bilde av han. Jeg har ingenting imot han, men han ser ut som über-douche patient zero.

Ser ut som en som får criben på 150 kvadrat spandert fra pappa mens han studerer økonomi sammen med resten av stekegjengen fra Bærums svetteste sirkelrunkeforbund.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Marius Høiby er sikkert en grei nok fyr, men fytti rakkern så lyst jeg får til å denge til han når jeg ser bilde av han. Jeg har ingenting imot han, men han ser ut som über-douche patient zero.

Ser ut som en som får criben på 150 kvadrat spandert fra pappa mens han studerer økonomi sammen med resten av stekegjengen fra Bærums svetteste sirkelrunkeforbund.

 

 

"Øyh, assa, vet du hvem familien min er, eller?"

Lenke til kommentar

Det er flott at bioingeniør Mahad Adib Mahamud mister statsborgerskapet og arbeidstillatelsen sin pga "anonyme tips" om at han oppga feilaktige opplysninger for å få bo i Norge selv om han har alle papirene i orden FØR det i det hele tatt har blitt noen rettsak. Samtidig så sitter det en viss terrorist og saksøker staten Norge på vår egen regning fordi han synes at han er for ensom i fengselet. Snodig nok så fortsetter han å snakke mye om ideologien sin selv om det ikke har noe med søksmålet å gjøre.

 

Følg med videre i mens Sylvi Listhaug redder Norge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er flott at bioingeniør Mahad Adib Mahamud mister statsborgerskapet og arbeidstillatelsen sin pga "anonyme tips" om at han oppga feilaktige opplysninger for å få bo i Norge selv om han har alle papirene i orden FØR det i det hele tatt har blitt noen rettsak. Samtidig så sitter det en viss terrorist og saksøker staten Norge på vår egen regning fordi han synes at han er for ensom i fengselet. Snodig nok så fortsetter han å snakke mye om ideologien sin selv om det ikke har noe med søksmålet å gjøre.

 

Følg med videre i mens Sylvi Listhaug redder Norge!

Hva har Sylvi Listhaug med ABB å gjøre? Siden du sammenligner situasjonene.

Lenke til kommentar

ABB? Ingenting. Mahamud? Alt. Først og fremst gjør hun helsevesenet en bjørnetjeneste, for det andre så er det bortkastet penger når det helt sikkert finnes verre saker enn akkurat ham. Jeg sammenliknet fordi han har fått alle konsekvensene før det i det hele tatt har blitt tatt til retten, imens Norges verste forbryter (siden 2. VK?) får omtrent gjøre som han vil på bekostning av norske skattepenger. Norge ble nærmest latterliggjort da det ble kjent at han fikk lov til å ta staten til domstolene, argumentene var at Norge er en rettsstat. Det i seg selv er jo fint, men det gjelder tydeligvis ikke for alle.

Lenke til kommentar

Å være på Artemio Franchi under hatkampen Fiorentina - Juventus, det var rimelig stort. 

 

Første gangen jeg har vært med på koreografi / tifo under en match også.

 

 

Artige scener i byen etter seieren også. Folk som kjører rundt i bilene og tuter med flagg hengende ut av vinduet etc. Veldig SYDLANDSK stemning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å være på Artemio Franchi under hatkampen Fiorentina - Juventus, det var rimelig stort.

 

Første gangen jeg har vært med på koreografi / tifo under en match også.

 

 

Artige scener i byen etter seieren også. Folk som kjører rundt i bilene og tuter med flagg hengende ut av vinduet etc. Veldig SYDLANDSK stemning.

Har så sykt lyst å se fotball i italia! Høres rått ut. Misunnelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...