Jotun Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Ja har selv kjørt buss med mange høyt utdannede folk, så det var ikke en umulighet. Man kan jo også jobbe som økonom i et transportfirma, dårlig formulert og svært korttenkt av meg, siden eg trodde egentlig Knewt gikk på skole? Økonomi... Deltidsjobb? Endret 4. januar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Deltidsjobb ved siden av studier ja. Nå i juleferien jobber jeg fra kontoret i stedet for hjemmekontor.. Han er utplassert hos oss fra NAV nå, men er ferdig hos oss til uka fordi han fikk plass på storbilskole gjennom NAV. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Snasent! Greit med ekstra kronasjer! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Blir det lønnsomt som deltidsjobb da, om det koster 90K for lappen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Utrolig hvor ræva Sumo er på alle mulige plattformer. Vært en del problemer på pc, men nå som jeg har testet på Chromecast, PS4 og Samsung app viser det seg at det er langt mer problemer der. Faen så dyrt også... hadde ikke brukt det om jeg måtte betale selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Blir det lønnsomt som deltidsjobb da, om det koster 90K for lappen? Eg tok lappen når eg var i militæret og kjørte buss i bergen mens eg studerte. Det var ganske så nice. Bra betalt deltidsjobb med muligheter for så mange timer som eg ønsket. Artig og. Traff mye rare folk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Skyss pleide å digge studenter. De kan kjøre i rushet og hadde skole/lesing mellom. I motsetning til vanlige sjåfører som bare har dødtid da.Men så kom det jo ganske dyre tillegsgreier man må ha for å kjøre, så nå er det stort sett nye landsmenn som kjører. Ikke at det er noe galt i at de får jobber, altså. Det er bra det og. Men sikkert kjipt med de arbeidstidene. Nå kom jeg på at det neppe er Skyss som ansetter sjåfører. Tide? Endret 4. januar 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Snasent! Greit med ekstra kronasjer! Jeg er strålende fornøyd. Kan jobbe så mye jeg vil omtrent også, da jeg studerer 7-800km fra arbeidsplassen og dermed har hjemmekontor i studiemånedene. Blir det lønnsomt som deltidsjobb da, om det koster 90K for lappen? Han kollegaen min som får lappen nå tror jeg har fått fast jobb for Asko (sikkert gitt at han klarer å få lappen..). Det er jeg som har deltidsjobb. Han kollegaen min som får lappen nå tror jeg har fått fast jobb for Asko Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ah, trodde du tenkte å jobbe som lastebilsjåfør på deltid, som hørtes merkelig ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Nei da må man nesten ha lappen fra før eller få den dekket skal det lønne seg noe særlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Skyss kjører ikke buss Men tide og de andre busselskapene kjørte på oppdrag av skyss. Eg jobbet for tide i fire år. Kjørte stort sett kun helger. Edit @mr sexy Endret 5. januar 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Du vet det er nytt år når treningssentrene kryr av folk på en fredagskveld. Endret 6. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg elsker Idrettsgallaen, men blir fysisk uvel av det snakket innimellom prisene. Såååååå korny og kleint! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Absolutt alt ved idrettsgallaen er ren avføring. For no' bedritent piss. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Visste ikke at folk faktisk så på det. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Mulig det, men Ståle Solbakken leverte nettopp årets burn til landslaget. Det lukter svidd fra Hamar til Ullevål. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Husker ikke 100% ordrett, men: "Overraskende at det ikke er noen fotballspillere nominert i kveld. Juryen har tydeligvis ikke fått med seg de siste 15 minuttene mot San Marino" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå